Zapraszam na candy w Bibliotece Haftu



Witajcie Kochani!

Właśnie mijają dwa lata od kiedy opublikowałam swojego pierwszego posta. Z jednej strony trudni mi uwierzyć, że wytrwałam tyle czasu, a z drugiej mam ogromną nadzieję, że będę blogować jeszcze bardzo długo.


Nie będę się rozpisywać co konkretnie blogowanie wniosło w moje życie, ale uwierzcie mi na słowo, że są to same dobre i pozytywne rzeczy :)

Żeby uczcić urodziny mojego bloga, zapraszam Was bardzo serdecznie na małe candy. Do wygrania tym razem album wykonany metodą scrapbookingu, który znajduje się na zdjęciu. Jak album wygląda w środku możecie zobaczyć tutaj.


Teraz kilka zasad:

  • Do udziału zapraszam wszystkie osoby prowadzące blogi rękodzielnicze (min. jeden post w miesiącu). Blogi tylko z candy nie będą brane pod uwagę.
  • W komentarzu wyraź chęć udziału w zabawie.
  • Na pasku bocznym wraz z banerkiem umieść informację o candy.
  • Miło mi będzie jeśli dołączysz do grona obserwatorów, jednak nie jest to warunek konieczny.
  • Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski (osoby mieszkające za granicą mogą uczestniczyć w zabawie, pod warunkiem posiadania polskiego adresu).
  • Zabawa trwa do 29 października. Wyniki podam 1 listopada.

Jeszcze banerek do pobrania:


Udanego tygodnia Wam życzę :)

35 komentarzy:

  1. oczywiście zapisuję się na piękny album :)
    100 lat życzę pięknych prac i wpisów blogowych:)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję drugiej blogowej rocznicy :) Życzę Ci wielu kolejnych owocnych lat :)

    Dla mnie takie scrapbookowe albumy to mistrzostwo świata! Podziwiam i zazdroszczę umiejętności :) Z przyjemnością zapisuję się na candy z takim cudem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewo - gratuluję :)
    Każda rocznica blogowania warta jest odnotowania.
    Ja skończyłam 13 i też dziwię się, że tak długo wytrwałam mimo zawirowań.
    Zaczynałam na bloxie, a teraz przeniosłam wszystko na blogspot i dobrze się tu czuję.
    Tobie życzę długiego i przyjemnego blogowania bez zawirowań.
    Niech wena Cię nie opuszcza i niech pomysły na nowe robótki tłoczą się u Twych rąk.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewo gratuluję drugiej rocznicy blogowania :)
    Życzę kolejnych udanych lat blogowania i nieustającej weny twórczej.
    Albumy scrapowe to dla mnie mistrzostwo świata - nieustająco podziwiam u Ciebie i na innych zaprzyjaźnionych blogach więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce po to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, gratuluje rocznicy i życzę Ci jeszcze wielu lat blogowania.
    Chętnie stanę w kolejne po taki piękny album.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ewciu, ja też jestem młoda blogerka /2,5/ roku :) Życzę Ci kolejnych lat w blogowej sferze pełnych weny twórczej . Z przyjemnością ustawiam sie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje z okazji rocznicy.:) Życzę wiele weny i twórczych inspiracji oraz kolejnych pięknych rocznic w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję :) I oczywiście zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No takie cudeńko do wygrania pokazujesz więc nie sposób przejść obojętnie, też staję w kolejkę :)
    Ewuniu gratuluję drugiej drugiej rocznicy i oby takich rocznic było jak najwięcej a każdy kolejny rok tutaj z nami dawał Ci mnóstwo radości i przyjemności. Niech Cię wena twórcza nie opuszcza!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu! Gratuluję Ci tych dwóch Latek i Życzę Ci dalszych lat Miłego Blogowania, za tak pięknym albumem również się ustawiam w kolejce - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Powodzenia dla osób, które biorą udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje z okazji 2 lat blogowania! Cudne prace pokazujesz, starannie wykonane, w których widać włożone serce i zdolności! Bardzo lubię do Ciebie zaglądać! Z przyjemnością ogromną otrzymałbym taki cudny album od Ciebie, więc zapisuję się do Twojej zabawy, banerek już jest na pasku bocznym bloga. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu,gratuluję Ci dwóch latek w blogosferze i życzę Ci kolejnych,życzę Ci również żeby wena Cię nigdy nie opuściła,album śliczny,więc z ogromną przyjemnością stanę w kolejce po to cudo !!!
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i podziwiam Twój kunszt! Album jest niesamowity. Trzymam kciuki za biorących udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sto lat , sto lat życzę i w kolejce staje po piękny prezent :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję rocznicy i oczywiście z chęcią się zapisuję na piękne candy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewuniu, Sto lat radosnego blogowania Ci życzę!!! A przy takich przecudnych pracach jakie pokazujesz to o czytelników nie musisz się martwić:-)))
    Album jest obłędny, a każda jego strona fantastyczna!
    Bardzo mi się podoba więc też dołączę do zabawy:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)
    ps. Fajny piesek;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny album i z chęcią przyłączam się do zabawy. Uwielbiam takie ręcznie robione albumy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie gratuluję Ci Ewuniu drugiej rocznicy, życzę wielu kolejnych, wspaniałych lat i wielu nowych blogowych przyjaciół.
    Z przyjemnością spróbuję szczęścia w zabawie. Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To i ja ustawiam się w kolejce po albumik

    OdpowiedzUsuń
  21. gratuluję rocznicy i również się zapisuję:).

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i życzę wielu kolejnych lat blogowania.
    Album cudny, wiec chętnie zapisuję się i niecierpliwie czekam na wyniki losowania :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewciu gratuluję i życzę wielu, wielu kolejnych lat blogowania :-)
    Niech wszystkie działania artystyczne przynoszą Ci mnóstwo radości :-)
    Album cudowny, ale u mnie się zmarnowałby. Niech cieszy kogoś innego :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniała rocznica i jest co świętować. Zapisuję się po prezencik który przygotowałaś.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję rocznicy, mam nadzieję, że będzie wiele następnych.
    Przygotowałaś cudny prezent, mam na niego chrapkę. Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje rocznicy I staje w kolejce po ten przepiekny album

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje! Chętnie ustawię się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie albumy a Twój jest wyjątkowo piękny, zgłaszam się do zabawy, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Ustawiam się w kolejkę po to cudo, może szczęście mi dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję Ewuniu pięknej rocznicy blogowania! nie wiem jak ale umknął mi ten post...ale mimo to zapisuję się do zabawy z chęcią:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Uff...zdążyłam !
    Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy Ewciu, życzę Ci kolejnych przynajmniej 20 lat twórczej pasji i blogowania :) :)
    Pozdrawiam niedzielnie:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  33. Ewuniu nasze blogi są równolatkami!!! Gratuluję drugiego roku prowadzenia bloga, życząc Ci wielu wspaniałych i kreatywnych pomysłów oraz zadowolenia z pasji tworzenia:). Koło tak pięknego i perfekcyjnie wykonanego rarytasu nie można przejść obojętnie, dlatego z wielką przyjemnością dołączam do zabawy:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  34. Ewuniu z całego serca gratuluję i ostatnim rzutem na taśmę dołączam do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger