Album Together



Witajcie w ostatni weekend wakacji :)

Szara rzeczywistość już puka do drzwi, przez co niestety będzie teraz mniej czasu na wszelakie robótki. Ale nie ma się co martwić, tylko pora pokazać mój ostatni album.


Pokusiłam się o zrobienie albumu w trochę innej formie, i myślę że całkiem fajnie to wygląda. Do wykonania tego albumu użyłam kolekcji papierów "Together" od Mintay by Karola.

Zapraszam do oglądania zdjęć :)


Mój drugi shaker box.




Po raz pierwszy użyłam w swojej pracy stempli. Moim zdaniem całkiem fajnie to wyszło :)





Grzbiet oraz tył albumu.



Album pomieści około 50 zdjęć w formacie 9x13 cm, więc całkiem sporo. Bardzo fajnie pracowało mi się z tymi papierami, z resztą jak i z większością papierów z tej firmy.

A Wam jak się podoba mój album?

Udanego weekendu :)

29 komentarzy:

  1. Album piękny. Papiery Karoli zachwycają również i mnie, a do tego papier craftowy - rewelacja!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny album, wszystko dopasowane i jeszcze te narożniki- jak wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu jak zawsze się zachwycam, kolejną śliczność stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny album, Ewciu. Podziwiałam go już na filmiku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Małgosiu :) Jestem zaskoczona, że trafiłaś na mój kanał ;)

      Usuń
    2. Kochana, sam mi się wyświetlił w proponowanych filmach. Obejrzałam nie wiedząc, że to Ty. Ale jak zobaczyłam zdjęcia albumu na blogu, to mnie oświeciło:)

      Usuń
  5. Ewuniu! Album jest Prześliczny , Pięknie ozdobiony, Bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny album Ewuniu, jestem zachwycona!
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba. Bardzo, bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny, pięknie ozdobiony album :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie dopasowane papiery ,kolory :-) Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, coś pięknego Ewuniu :) Pasja do papierków kwitnie w Twoich łapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca! Podziwiam i wzdycham z zachwytu! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny album!Pozdrawiam słonecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja kochana! Ty juz wiesz, co mysle o kazdym Twoim albumie! :D Jestes dla mnie ogromna inspiracja :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, czego się nie dotykasz zmieniasz w złoto. Mega.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten album. Za sprawą Twoich sprawnych rąk, pomysłu i pięknych papierów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy jest ten album:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Dopracowana praca! Podziwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny album! Napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger