Styczniowe kartki bożonarodzeniowe



Witajcie Kochani :)

Kolejne nowe zabawy, a właściwie ich kontynuacje. Kartkowanie u Inki oraz u Uli. W tym roku tworzymy nasze kartki według innych wytycznych.


Inka zaproponowała nam robienie kartek według mapek. Mi się taki pomysł jak najbardziej podoba. Styczniowa mapka:

Moja kartka:


Jak widzicie nic skomplikowanego, czyli tak jak lubię :)


Napis poprawiłam długopisem z brokatem, a brzegi i drewienka pociągnęłam pastą brokatową.



Z kolei u Uli w tym roku będziemy bawić się z formą. Na początek kartka w kształcie gwiazdy.


Przyznam się Wam, że poszłam na łatwiznę. Akurat robiłam zakupy w sklepie Filigranki i kupiłam sobie gotowe bazy. Zawsze to trochę mniej wycinania ;)


Przy tej kartce pierwszy raz użyłam pasty modelującej. Takie moje pierwsze nieśmiałe próby :)


Prosta kompozycja, trochę brokatu i kartka gotowa.


Co sądzicie o tych kartkach?

Do następnego posta :)

26 komentarzy:

  1. Karteczki bardzo ładne. gwiazda jest piękna. Lubię takie zestawienia kolorystyczne na święta.Obie karteczki pasują do zabawy, którą organizuje Ewa https://hubka38.blogspot.com/2019/01/karteczkowa-zabawa-z-motywem.html

    Pozdrawiam, dziękuję za odwiedziny u mnie i komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne karteczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zawsze u Ciebie jest co podziwiać ja przepadłam w składakach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki, klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne , klimatyczne :)gwiazdka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, A gwiazdką rewelacyjna ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki! Mnie też zauroczyła gwiazda :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  9. super :), kartki oby dwie są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękne karteczki, też zaczęłam zabawę u Inki z kartkami na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki wyglądają pięknie. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne obie kartki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój wzrok przyciągnęła gwiazdka! Fajnie, Ewo, że znowu tworzymy, cieszę się, że pomysł mapkowy Ci się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewciu, cudowna gwiazdka i jak fajnie prezentują się elementy z pasty, tak zimowo. Świetna interpretacja mapki.
    Gratuluję maszynki, kochana.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne obydwie, a kartkę w kształcie gwiazdy to - jak dla mnie - wcale niełatwo zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu bardzo, ale to bardzo podobają mi się Twoje karteczki. Ta mała skarpetusia jest urocza:)
    Pozdrawiam cieplutko):

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie są śliczne Ewciu, może gwiazdka ciut ładniejsza :)))
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super karteczki. Gwiazdka sam kształt daje bardzo dużo

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie karteczki pięknie udekorowane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo ładne kartki :), wszystko super dograne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne! Bardzo lubię motyw domu w pracach :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger