Choinka 2019 - styczeń



Witajcie!

W tym roku zapisałam się na drugą edycję zabawy Choinka 2019, oczywiście u naszej kochanej Kasi. W zeszłym roku część zawieszek rozdałam, a część ozdobiła moją choinkę. Teraz też postawiłam głównie na zawieszki, ale zobaczymy jak się wszystko poukłada w ciągu roku.



Na początek zdecydowałam się na prostą zawieszkę, ale w planach mam też takie bardziej skomplikowane.


Wzór dziadka do orzechów wykonałam na papierze perforowanym (dzięki Asiu :*). Bardzo fajnie się wyszywało, podobnie jak na kanwie plastikowej. Plecki podkleiłam filcem.



Dodałam też kilka koralików, i w niektórych miejscach użyłam muliny metalizowanej.


Do zabawy zgłaszam również bałwanka wyszytego dla Ewy.


Na koniec chciałam Wam jeszcze pokazać jakie cuda przywędrowały do mnie od Hani za wygraną w zabawie Tusal 2018.


Papiery, naklejki, mulina, przepiękna kartka i oczywiście to cudne biscornu. Haniu jeszcze raz pięknie dziękuję :)


Ja właśnie zaczynam ferie zimowe i te dwa tygodnie mam zamiar spędzić tak twórczo jak tylko się da :)

Buziaki :)

40 komentarzy:

  1. Ewuniu, Twoje zawieszki są śliczne. Mam chrapkę, żeby sobie takie zrobić:)
    Tym bardziej, że od wczoraj moja córcia znów chwyciła za igłę i haftuje (wiadomo ferie:)
    Chyba zaraz zrobię zakupy kanwy plastikowej i spróbujemy swoich sił w zawieszkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach i zapomniałam dodać, że urocze prezenty otrzymałaś:)

      Usuń
    2. Agatko, ja zamawiałam kanwę w sklepie Gobelinek. Tam mają najtaniej w porównaniu z innymi sklepami :)

      Usuń
  2. Śliczne zawieszki :) piękne wzory wykorzystałaś:)
    Gratulacje nagrody

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zawieszki:)
    u mnie pomysł jest zaczęte ale daleko w polu:)to razem ferie mamy

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności. Zawieszki są ekstra, a upominki od Hani cudne

    OdpowiedzUsuń
  5. To ma być prosta zawieszka??
    Ewcia Ty tu nie czaruj, bo i bałwanek i dziadek do orzechów są cudne:)
    Ja w tym roku chyba pozostanę przy plastikowej kanwie, miło się wyszywa a i na choince ładnie się takie zawieszki prezentują:)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, Kasia! Chodziło mi bardziej o zawieszki przestrzenne :D

      Usuń
  6. Wspaniałe zawieszki, szczególnie Dziadek do Orzechów przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przecudne są te zawieszki i pięknie się prezentują. Hania piękne upominki ci wysłała i zgodzę się z tobą że ten biscornu jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zawieszki stworzyłaś, prezenty od Hani cudne - gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziadek do orzechów jest ekstra!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewciu, dziadek do orzechów jest cudny, jakby żywcem przeniesiony z baśni Hoffmana.
    Gratuluję pięknych prezentów i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zawieszki, pasują do zimowej scenerii :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudne hafciki! Dziadek do orzechów fantastyczny!gratuluję pięknej wygranej:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne zawieszki Ewuniu, jesteś prawdziwą mistrzynią igiełki. Gratuluję wygranej - wspaniały prezent dostałaś.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Ewuniu zaczęłaś zabawę u Kasi, śliczna jest ta zawieszka, już czekam na kolejne. I śliczny prezent otrzymałaś, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Postanawiam zabrać się za zawieszki w tym roku. Bo ile można podziwiać u kogoś i zazdrościć?
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zawieszki :)
    I upominki wspaniałe. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zawieszki zrobiłaś :).

    Ciekawa jestem tych trudnych skoro dziadek do orzechów był łatwym haftem :).

    Gratuluję super wygranej :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ozdoby! Dostałaś piękną nagrodę od Hanii.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiada się bardzo ładna choinka z takimi zawieszkami, a jeśli trafią do kogoś innego, na pewno doceni.
    Wygrana super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny prezent przygotowałaś :) a zawieszka super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze raz gratuluję tusalowej wygranej :)

    Życzę Ci bardzo owocnych dwóch tygodni - ciekawa jestem co stworzysz przez ten czas :)

    Jestem ciekawa tego papieru - jeszcze nie miałam okazji z nim pracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zawieszki,mnie jakoś ciężko się haftowało na plastikowej kanwie :)
    Gratuluję wygranej
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny dziadek do orzechów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zawieszki i wspaniała nagroda.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne obie zawieszki !!! Gratuluję wygranej :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawieszka urocza. Prezenty super. I ja biorę udział w zabawie Choinka 2019. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne prace :) dziadek do orzechów jest fantastyczny :) gratuluję wygranej, fajne prezenciki dostałas :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziadek do orzechów jak malowany!
    Dostałaś śliczną nagrodę.
    Udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Takie bajkowe motywy bardzo lubię. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zawieszki,dziadek do orzechów cudny. Podziwiam i się zachwycam twoimi pracami.Ja też muszę w końcu coś stworzyć na choinkę w zabawie całorocznej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję wygranej i świetnej nagrody!
    Zawieszki już super się prezentują, a co dopiero na choince:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny ten dziadek do orzechów,bałwanek też uroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger