TUSAL 2018 - grudzień oraz kartki okolicznościowe



Witajcie Kochani!

Dzisiaj przychodzę do Was z ostatnią prezentacją tusalowego słoika. Ostatnią w tym roku, i ostatnią w ogóle. Staram się ograniczyć trochę zabawy blogowe i między innymi z tej zabawy muszę zrezygnować. Oczywiście dziękuję Hani za dwa lata świetnej zabawy :)


Na chwilę obecną mój słoiczek prezentuje się tak:


**********

Kilka dni temu zrobiłam dwie kartki okolicznościowe. Jedna z haftem, a druga bez.


Piękne kwiaty oplątujące klatkę. Bardzo fajnie mi się je wyszywało.


Dodałam tekturkę oraz kilka kropelek Nuvo i kartka gotowa :)


Drugą kartkę zrobiłam z papierów Magicznej Kartki.


Tutaj również pojawiła się tekturka a do tego papierowe kwiatuszki.


Dołożyłam jeszcze małą zawieszkę z napisem "made for you".


To tyle na dzisiaj :) Do następnego posta :)

15 komentarzy:

  1. jak zawsze piękne kartki Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne karteczki! haftowane różyczki cudne! pozdrawiam Ewuniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i eleganckie karteczki.:) Musze sprawdzić, kiedy głosowanie na słoiczki, bo chyba będzie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje karteczki...co jedna to ładniejsza :) słoiczek wypasiony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki, ta z haftem jest dla mnie fantastyczna. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, podziwiam kartki - każda w innym stylu i każda piękna. Cudny ten hafcik.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie super karteczki, ta z klatką jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki, ten hafcik bardzo uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu! Twój Tusal nie źle jest wypasiony, Karteczki są jak zawsze przeurocze - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie są śliczne Ewuniu choć muszę przyznać, że ta z haftem urzekła mnie bardziej:) Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger