Imieniny miesiąca - kartka z mikołajem



Niestety nadszedł ten czas kiedy przychodzę do Was z ostatnią kartką, wykonaną specjalnie na zabawę Imieniny miesiąca, której organizatorką jest Hania. W grudniu na naszych kartkach rozgościł się uroczy Jegomość, czyli Mikołaj :)



Wzorów na mikołaja w sieci jest mnóstwo. Ciężko było mi się zdecydować na ten jeden konkretny, ale w końcu się udało.


Hafcik wykonałam na Aidzie 16 ct w kolorze ecru. Mulina to standardowo DMC.


Do ozdoby kartki dodałam kilka gwiazdek, a brzegi pociągnęłam złotym woskiem. Nie mogło oczywiście zabraknąć napisu "Ho ho ho!".


Osobiście jestem bardzo zadowolona z końcowego efektu. A Wy co sądzicie o tej kartce?


Na koniec bardzo chciałam podziękować Hani za świetną zabawę :) Wszystkie kartki znalazły swoje nowe domki :)

A tutaj możecie zobaczyć dwanaście kartek wykonanych w zabawie Imieniny miesiąca :)


Do następnego posta Kochani :)

20 komentarzy:

  1. śliczna karteczka pracowity Mikołaj widać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny gość z tego Mikołaja ☺. A zestaw kartek super ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny Mikołajek :) pięknie haftujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka jak i sam Mikołaj a cała galeria prac cudna, super sobie poradziłaś z wyzwaniem:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka! Ten Mikołaj jest taki rozbrajająco uroczy. Wygląda jakby wyszedł spod ręki Margaret Sherry, ale pierwszy raz widzę ten wzór. Bardzo mi się podoba cała kompozycja kartki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombowy ten Mikołaj, a kartka prześliczna. Zresztą cała dwunastka wspaniale się prezentuje.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, przeuroczy jegomość z tego Mikołaja, a karteczka prezentuje się naprawdę wspaniale.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka świetna. Mikołaj uroczy. Z pokazanej galerii kartek jedna jest w moim domku. Jest naprawdę piękna. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu! Super karteczka, Hafcik Przeuroczy - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu super karteczka! Bardzo fajnego mikołaja znalazłaś i świetnie całą karteczkę skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka z Mikołajem jak i wszystkie pozostałe pięknie się prezentuje. Twoje hafciki Ewciu są przeurocze. Buziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny haft i urocza karteczka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się ta Twoja karteczka ogromnie podoba :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta karteczka :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger