Październikowe kartki bożonarodzeniowe



Dzień dobry wszystkim :)

Czas leci nieubłaganie, pora więc zatem wywiązać się z kolejnych blogowych zabaw. Tym razem u Inki oraz u Uli.


W zabawie na Rogatym zdecydowałam się na lift kartki Ki. Oryginał:


Moja bardzo luźna interpretacja:


Tak jak Ki, wszystkie elementy przesunęłam w prawo. A zamiast chlapań dodałam kilka półperełek.



Z kolei u Uli tworzymy kartki według tej mapki:


Moja interpretacja:


Na środku kartki umieściłam shaker. Jest lekko przymglony, ponieważ użyłam tutaj kalki technicznej.



Shaker umieściłam na gazie, a naokoło przykleiłam drobne kamyczki. Dodatkowo tekturkę pociągnęłam Wink of Stella, a całą kartkę popsikałam mgiełką Shimmer.


Co sądzicie o tych kartkach?

Miłego weekendu Kochani :)

24 komentarze:

  1. Przecudowne! I nie umiem wybrać, która z nich najpiękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudne karteczki Ewuniu! Są doskonałe!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, ta z jelonkiem taka radosna , zimowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku jak ja kocham wszystko co sie blyszczy... Przepiekne karteczki! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu jak zawsze super karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się bardzo podobają :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, świetne są Twoje karteczki, jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kartki wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu! Karteczki są Wspaniałe - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, a ten zamglony shaker to świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie piękne ! Ta druga zachwyca shakerem i mroźnym lśnieniem brokatu :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne estetycznie wykonane karteczki. Takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewa ja Twoimi kartkami jestem oczarowana. Bardzo mi się podobają. Zwłaszcza ta z jelonkiem :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne interpretacje wytycznych na ten miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka z jelonkiem skradła moje serce <3 :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger