Album Dear Diary



Witajcie Kochani :)

Dziś chciałabym Wam pokazać mój kolejny album. Album z którego jestem bardzo zadowolona. Papiery, wszystkie dodatki, a w szczególności okazja na jaką został wykonany, czynią z tego albumu bardzo osobisty projekt.


Do wykonania albumu użyłam jednej z ostatnich kolekcji od Mintay Papers "Dear Diary". Zapraszam do obejrzenia zdjęć :)











Album ten wykonałam specjalnie na urodziny mojej najlepszej przyjaciółki, które wypadają dokładnie dzisiaj :) Marta, jeszcze raz wszystkiego najlepszego :*

Do kompletu powstała jeszcze skromna karteczka.




Dodałam sporo zdjęć, ale mam nadzieję, że dotrwaliście do końca :)

Słonecznego dnia i do następnego posta :)

19 komentarzy:

  1. Ewuniu,cudny album wraz z karteczką na pewno będzie wspaniałym prezentem :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna przyjacielska pamiątka :) pieknie przyozdobione strony i mnóstwo wspaniałych szczegułów :) kolezanka z pewnością zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpiękniejszy :* Dziękuję moja najlepsza przyjaciółko :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękny ten album Ewciu....i ta Twoja precyzja niezależnie od tego co robisz:-) SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewciu, wspaniały, niezwykły album stworzyłaś.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewa, wyszło przepięknie dużo pracy i serca włożonego w jego wykonanie i kartka też cudna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzdycham, wzdycham i jeszcze raz wzdycham... Twoje lapki i papiery to czysta magia! :D wszystko tak idealnie do siebie pasuje... miodzio! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu! Bardzo śliczny Album, Karteczka również Piękna - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super album Ewuniu, aż żal że już się zdjęcia skończyły, aż by się jeszcze chciało dalej je oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. albumy po kartkach i haftach będą twoją wizytówką super:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny album! :) Przyjaciółka na pewno będzie wniebowzięta :) Jeśli mogę zapytać to ile papierów zużyłaś na taki album? Ja jestem w trakcie tworzenia albumu dziecięcego w tej technice ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scrapowego czy bazowego? Jeśli chodzi o scrapowy to użyłam 8 kartek z małej kolekcji i 3 z dużej. Dodatkowo elementy do wycięcia i karty też użyłam z dużej kolekcji. A jeśli chodzi o bazowy to nie wiem dokładnie.

      Usuń
  12. Niepowtarzalnie cudny album. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och cudny!przyjaciółka będzie zachwycona! Pozdrawiam Ewuniu serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny album, uwielbiam takie motywy <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały, bardzo klimatyczny album! Wszystko pięknie ze sobą współgra! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger