Choinka 2018 - sierpień



Pfff, znowu zrobiło się za ciepło. No jednak człowiekowi to się nie dogodzi :) Dla ochłody dzisiaj pokażę Wam zawieszkę, którą przygotowałam na zabawę Choinka 2018 u Kasi.



W sierpniu zdecydowałam się na małą zawieszkę. Przez ostatnie upały wyszywałam mniej. Za to o wiele więcej scrapowałam :)


Wzór na tę zawieszkę znalazłam całkiem przypadkowo na Pintereście, i tak mi się spodobał, że postanowiłam go wyszyć. Sama forma jest bardzo fajna i naprawdę szybka w wykonaniu.


Haft wykonałam na materiale Linda 27 ct w kolorze białym. Z kolei mulina to DMC, jeden motek nr 4215. Do ozdoby zrobiłam chwost z tej samej muliny.


Co myślicie o takiej ozdobie choinkowej?

Do napisania Kochani :)



21 komentarzy:

  1. Śliczna ozdóbka i jeszcze ten sznurek koralików- bardzo elegancko :) u mnie na Kujawach dzisiaj chłodniej :) można odetchnać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa forma zawieszki, podoba mi się.:) W Wielkopolsce ciut chłodniej, jak dla mnie w sam raz. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze skojarzenia idą w kierunku orientu, ale jako ozdoba bożonarodzeniowego drzewka też sprawdzi się znakomicie. Bardzo delikatny hafcik może imitować szronowe wzorki na szybach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zawieszka Ewciu i jaka uniwersalna, ozdobi nie tylko choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ozdoba, ślicznie będzie wyglądać na choince.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, piękna i oryginalna ozdoba choinkowa.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna zawieszka. Ja za podobną zabieram się jak sójka za morze.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu! Bardzo Piękna zawieszka i taka delikatna - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja bym dodala do tego cudenka kilka koralikow :D Bo lubie hafciki z blyskotkami :D
    Magiczna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia, koraliki są :D Ale myślę, że Tobie chodzi o koraliki przy hafcie :)

      Usuń
    2. wlasnie zauwazylam, ze kulka wisi na koralikach :D
      i dokladnie, chodzilo mi o koraliki na hafcie :D

      Usuń
  10. Bardzo oryginalna ozdoba, wygląda ślicznie.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie hafciki. Piękną zawieszkę stworzyłaś :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ozdoba i ma fajny kształt, będzie ładnie się prezentować na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł i wybrałaś super mulinę :).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger