Lipcowe kartki bożonarodzeniowe



Witajcie :)

Coś to lato nas nie rozpieszcza w tym roku. Brzydko, zimno i leje. Nic tylko zaszyć się pod ciepłą kołderką i czytać książkę lub spać ;) Ale nie o tym będzie dzisiejszy post. Dzisiaj przychodzę do Was z kartkami, jakie wykonałam na zabawy u Inki i u Uli.


Na początek lift do Inki. Wybrałam kartkę Natalii F:


Moja interpretacja:


Wiem wiem, szału nie ma, ale mi się podoba taki minimalizm :)


Choinki pociągnęłam białą Wink of Stella, dzięki czemu delikatnie się mienią. Niestety mój aparat przy tej pogodzie tego nie uchwycił. A na małe gwiazdki nałożyłam Glossy Accents, i to już widać :)


U Uli w lipcu tworzymy kartki według tej mapki:


Moja interpretacja:


Zdecydowanie z tą mapką pracowało mi się najlepiej. Kartka powstała szybko i bezboleśnie ;) A do tego okazało się, że Ula też wykorzystała te same tagi :)


Skoro pierwsza kartka się mieni, to ta też musi. Na drzewka nałożyłam trochę brokatu w kleju.


I jeszcze raz obydwie kartki razem.


Do następnego posta Kochani :)

28 komentarzy:

  1. Śliczne są. Masz Ewciu niesamowity talent.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewciu, prześliczne kartki.
    Pozdrawiam ciepło, pomimo pogody "pod zdechłym Azorkiem".

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne interpretacje karteczek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne obie karteczki :)
    U mnie też te same tagi.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze karteczki :) świetne są te tańczące choineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewiniu urocze są te zimowe karteczki. Moje serce podbiła ta z tagami:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki Ewciu, szczególnie spodobała mi się ta druga.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze kartki, bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki,moje świąteczne przydasie jeszcze mocno schowane.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu! Przeurocze Karteczki - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana kartki są cudne,ta z tymi choineczkami mnie zauroczyła 🙂
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne karteczki, szczególnie podoba i się ta z tagami. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawie zinterpretowane kartki, tagi pięknie ze soba zgrane. Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne obie kartki ! Gaza dodała przestrzenności kompozycji z tagami :-) A u nas dzisiaj słońce od rana ,czego i Tobie życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczne karteczki, a do Ulci zastosowałam na mojej kartce te same tagi:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe! Obydwie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A nie chcesz się ze mną zamienić? U nas upał, którego ja bardzo nie lubię, wolę już wiatr i deszcz :) A karteczki zrobiłaś świetne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczki obie są przecudowne!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się obie interpretacje kartek, szczególnie ta z tagami. Lubię zimowe kartki w niebieskościach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne karteczki:) szalone choinki na pierwszej ;) Cieszę się, ze wybrałaś moją kartkę do liftu wyszło przepięknie :)
    Interpretacja mapki jest śliczna, podoba mi się wykorzystana na tagach grafika

    OdpowiedzUsuń
  21. Super poradziłaś sobie z mapką i liftem, aż bije chłód od tych tagów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ewuniu lift z humorem rewelacyjne choinki.
    Tagi pięknie błyszczą.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne karteczki...a u nas lato trwa w zasadzie od kwietnia...

    OdpowiedzUsuń
  24. Super karteczki :) Przy tych tagach kartki same się tworzą :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger