Choinka 2018 - lipiec



O rany, ale ten czas zasuwa! Pierwsza połowy zabawy Choinka 2018 już za nami. Pora więc zacząć kolejną :) Dzięki temu, że mam teraz wakacje, mogłam wybrać większy wzór do wyszycia. Postawiłam więc na kolejną zawieszkę autorstwa Faby Reilly.





Tak jak i poprzednim razem, sam haft wyszyłam na materiale Murano Lugana 32 ct, tym razem w kolorze kości słoniowej. Zrezygnowałam jedynie z przyszycia dzwoneczków na końcu zawieszki, ponieważ te znajdują się już przy butach elfa.




Faby Reilly zaprojektowała jeszcze cztery wzory na takie zawieszki. Znając siebie, na pewno też je kiedyś wyszyję.

Spokojnego tygodnia :)

21 komentarzy:

  1. o jejku ale cudne hafciki :) śliczne dekoracje z nimi powstały

    OdpowiedzUsuń
  2. super będą ozdabiały cokolwiek nawet nie choinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wzór i wykonanie :-) Cudna będzie Twoja choinka w tym roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejna pięknota! Gratuluję pomysłu.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też jestem pod wrażeniem :) świetny wzorek i fantastycznie wyhaftowany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwie świąteczna magia, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu ..jakie Ty robisz cudeńka ! i te magiczne fotki...jestem zauroczona i zachwycona ! <3
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie Ewuś działasz z tymi zawieszkami! Twoja choinka w grudniu to będzie bajlando :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę urocze te zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny elfik, ślicznie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zawieszki, elfik słodziutki :)
    Podoba mi się kształt zawieszek :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! Na pewno świetnie będą się prezentowały na choince! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnooo, cudność, cuuuuudedńkp!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu! Cudowne zawieszki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje zawieszki są fantastyczne. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej jaki uroczy ten elfik, jest super! Zawieszka wyszła Ci rewelacyjnie i bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger