Moja kartka - państwa



Państwa - taki był temat majowego kartkowania u Lidzi. Mieliśmy podać miejsce, do którego chcielibyśmy kiedyś wrócić. Mogło to być również państwo, do którego chcielibyśmy kiedyś pojechać.



Osoba dla której zrobiłam tę kartkę poprosiła o motyw Paryża lub Egiptu. Pomyślałam, że haft z Egiptem będzie ciekawszy.


A jak Egipt to obowiązkowo musiały pojawić się piramidy. W ogóle hafcik jest taki trochę w stylu Starożytnego Egiptu.



Moja kartka poleciała do Ewy Gil. Niestety nie wiem czy się spodobała, a wysłałam ją już jakiś czas temu.


Z kolei ja poprosiłam o kartkę z Barceloną lub z Lizboną. W Barcelonie byłam z moja przyjaciółką Martą. Pięć lat temu zafundowałyśmy sobie taki prezent na 25. urodziny. A podróż do Lizbony cały czas pozostaje w mojej sferze marzeń, ale dzięki Krysi mogłam choć na chwilę przenieść się na uliczki Lizbony.


Krysiu, bardzo dziękuję za przepiękną kartkę :)

Do następnego posta Kochani :)

28 komentarzy:

  1. Piękny ten egipski haft :-) I świetna podróżnicza wymianka :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewuniu na pewno kartka się spodobała, bo jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudny temat, ale sobie doskonale poradziłas :) bardzo ciekawa interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kartki i ta wysłana i ta otrzymana:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające karteczki! Twój hafcik wygląda bajecznie, a po lizbonie to sama bym się przeszła:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny hafcik i calosc rewelacyjna!
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft i niesamowita kartka. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszła bardzo ciekawa karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Haftowany Egipt wygląda pięknie i nowa właścicielka na pewno jest zadowolona.
    A Barcelona Krysi też piękna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, piękne obie kartki. Twój egipski haft to majstersztyk.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękną kartkę przygotowałaś, Ewo!
    Twoja imienniczka jest z pewnością zachwycona.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Egipska karteczka jest super, bardzo wysmakowana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu! Prześliczna Karteczka, Haft Egipski Przeuroczy - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczki świetne super sobie poradziłaś Ewuniu z wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki obie - zapachniało wakacjami, podróżami, super!:)Twoja na pewno się spodobała, nie ma innej opcji.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super karteczka swietnie skomponowana

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie kartki są śliczne :).

    Znalazłaś bardzo fajny hafcik :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała wymianka Ewuniu. Egipski haft wyszedł fantastycznie, jestem zachwycona tą karteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękną kartkę przygotowałaś Ewuniu! prześliczny ten hafcik:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne i egzotyczne! Kartka z Egiptem bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne obie karteczki ta haftowana jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dziekuje za piekna karteczke i przepraszam za opoznienie w powiadomieniu , pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger