Hafty i przysłowia - maj



Kochani!

Na wstępie chciałam Wam bardzo gorąco podziękować za tyle miłych słów skierowanych pod adresem mojego haftu z serii Belle&Boo. Ogromnie się cieszę, że tak jak i mi, Wam również ten haft się spodobał :) A teraz przechodząc do tematu posta, chciałam Wam pokazać co przygotowałam na majowe wyzwanie u Spolocika.


Do zinterpretowania było jedno z tych przysłów:

1. Pankracy, Serwacy i Bonifacy - źli na ogrody chłopacy.
2. I żółw się spieszy czasem, ale między żółwiami.

W maju postanowiłam zmierzyć się z przysłowiem numer jeden i w efekcie powstało takie biscornu.


Nie wiem niestety jak wyglądali ci trzej ogrodnicy (fantastycznie przysłowie zinterpretowała Lidzia, o tutaj), dlatego skupiłam się na drugiej części przysłowia, czyli ogrodzie. A jak ogród to musiały się pojawić kwiaty.


Obowiązkowym ściegiem ozdobnym w tym miesiącu są supełki. U mnie wystąpiły w roli środków kwiatów.


Wiecie już na pewno, że uwielbiam wyszywać igielniki. Ten również haftowało mi się bardzo przyjemnie. W planach mam już oczywiście kolejne :)


PS. Wszystkiego najlepszego dla wszystkich Mam z okazji ich święta :)

Spokojnego weekendu i do następnego posta :)

21 komentarzy:

  1. Świetnie sobie poradziłaś , piękne kolorki ma ten igielnik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny igielnik w subtelnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne biscornu. Bardzo delikatne i w cudownych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu cudny biscornu....bardzo mi się podoba.
    Ja jeszcze nie odważyłam się takiego zrobić....cały czas twierdzę, że nie umiem:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak mówiłam, a jak już spróbowałam to co chwilę wracam do tej formy haftu :)

      Usuń
  5. Piękny łąkowy biscorniaczek ,fajna interpretacja przysłowia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne biscornu, bardzo "ogrodowe" :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu ale on jest śliczny, super wzorek, piękne kolorki i oczywiście Twój piekny, równiutki haft, jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały, kwiecisty, kolorowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu, przepiękny i bardzo subtelny ogrodowy igielniczek.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu! Cudowne kwiatki zakwitły w tym Twoim ogrodzie, Pięknie kolory dobrałaś. Uroczy igielnik - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam wrażenie, że to było jedno z trudniejszych do zinterpretowania wyzwań... nie mniej: poradziłaś sobie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiekny igielnik:-) kolorowo i wiosennie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny boskorniaczek, prawdziwie wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne takie drobne,delikaten hafty.Igielnik wyszedł bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger