Choinka 2018 - kwiecień



Witajcie!

Za oknem świeci piękne słoneczko i ptaszki cudnie ćwierkają, a ja przychodzę dzisiaj do Was z zawieszką, którą przygotowałam na zabawę Choinka 2018 u Kasi.


Autorką wzoru na tę zawieszkę jest Faby Reilly, i kiedyś przeglądając jej stronę doszłam do wniosku, że fajnie byłoby się zmierzyć z taką formą.




Wzór wyszyłam na materiale Murano Lugana 32 ct w kolorze perłowym. Został mi kawałek po jednym z wcześniejszych projektów. Jeśli chodzi o zszywanie, to nie ma tu nic skomplikowanego. Robi sie to dokładnie tak jak przy biscornu.



Haft można wyszyć w trzech częściach i każdą doszywać do następnej z osobna. Osobiście zrobiłam to tak jak zasugerowała autorka wzoru. Można to zobaczyć tutaj.


Zawieszkę tę haftowało mi się tak fajnie, że na pewno powstaną jeszcze inne z tej serii. Muszę tylko dokupić materiał i mogę działać :)


Słonecznej niedzieli i do następnego posta Kochani :)

23 komentarze:

  1. Piękna zawieszka, ciekawy kształt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest przecudowna! Znów poczułam w duszy to 'must have' :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądaja bardzo ciekawie :) oryginalny kształt i piękne hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i niezwykła zawieszka, Ewciu.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zawieszki, szczególnie podoba mi się ta z reniferem. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i oryginalna zawieszka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie urocze są te zawieszki, pięknie je Ewuniu zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne każda inna co miesiąc gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakie piękne i niespotykane w formie zawieszki, a hafciki przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu! Przepiękne zawieszki, ta z marchewką jest super - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo orginalne oe zawieszki. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super - u rękodzielników sezon bożonarodzeniowy trwa cały rok

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się kształt tych zawieszek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna zawieszka :) Reniferek słodziak do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna zawieszka.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Początkowo myślałam, że to są 3 zawieszki.
    Świetna praca.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne hafty i fantastyczny sposób na ozdobienie domu :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger