Marcowe kartki bożonarodzeniowe



Na większości blogów królują już piękne prace o tematyce wielkanocnej, za to ja chciałam Wam pokazać jakie kartki przygotowałam na zabawy u Uli i Inki.


U Uli w tym miesiącu robimy kartki według takiej mapki:


Moja interpretacja:


Niestety w tym miesiącu kartka jest bez haftu. W szkole powoli zaczynają się wycieczki szkolne, a jak z takiej wracam, to nie mam już na nic siły. Żeby dodać kartce trochę charakteru, niektóre gwiazdki pociągnęłam Glossy Accents. To te błyszczące gwiazdeczki.


Z kolei u Inki z zaproponowanych trzech prac, zdecydowałam się na lift kartki Danusi. Kartka, którą wybrałam:



Moja interpretacja:


Zdecydowałam się na tę kartkę, ponieważ chciałam spróbować swoich sił w tworzeniu bardziej ozdobnych i warstwowych prac. Z efektu jestem zadowolona tak pół na pół, chociaż nie ukrywam, że miałam dużą frajdę w tworzeniu tej kartki :)


I jeszcze raz obydwie kartki razem:


Obiecuję, że następnym razem będzie już bardziej wiosennie :)


40 komentarzy:

  1. Obie karteczki bardzo udane i bardzo pasują do aury za oknem :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki Ewuniu, szczególnie ta z mapką mi się spodobała :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Ewuniu za śliczną kartkę i piękne, świąteczne życzenia. Miłego weekendu!

      Usuń
  3. Jaka słodka ta z Mikołajem :) zimowo i wiosennie za oknem , to na blogach też się przeplata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewko, piękne karteczki. Jeszcze pasują do tego śniegu co leży za oknem. (przynajmniej u mnie). U mnie finisz wielkanocnych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne i bardziej pasują do obecnej aury za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W szkołach moich dzieci też na zmianę wycieczki lub zastępstwa, nie wiem kiedy oni wyrabiają jeszcze podstawę programową ;) Fajny efekt uzyskałaś na tych gwiazdkach w mapkowej kartce :) Widzę, że idziesz w kierunku mediów i fantastycznie się rozwijasz w kartkowaniu :) Warstwowy lift też świetnie Ci wyszedł :) Ja bym się nawet nie podjęła liftować tej kartki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze nie całkiem w stronę mediów, bo jakoś chlapanie farbkami do mnie nie przemawia :) Ale kto wie, może kiedyś zmienię zdanie ;)

      Usuń
  7. Karteczki wyglądają super Ewuniu nawet bez haftów :) zwłaszcza ta warstwowa wyglada świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie wspaniałe, jednak ta do Uli jest wyjątkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki, szczególnie podoba mi się ta z Mikołajem, jest taka radosna. Pozdrawiam Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne karteczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, piękne kartki, Cudnie udało Ci się uchwycić klimat świąt Bożego Narodzenia.
    Wspaniałego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu, częściej musi Ci brakować czasu ;-) bo karteczki wyszły świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartki przepiękne! Radość tworzenia to już wartość dodana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne są te Twoje karteczki, obie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie zliftowałaś moją kartkę, ale mapkowa też jest śliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu! Bardzo Śliczne karteczki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewuniu śliczne są te karteczki, mimo że nie haftowane a również pełne uroku. A taki glosssy accent musze sobie kiedyś zafundować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj Lidziu, bo naprawdę można uzyskać bardzo fajny efekt :)

      Usuń
  18. Ewuś, karteczki są prześliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo udane interpretacje. Śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne karteczki :) Świetnie zinterpretowane :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne kartki. Bardzo ładnie wykonane. Brawo. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawe karteczki, szczególnie podoba mi się tak zliftowana :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne karteczki!
    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  24. Mikołaj jest taki radosny! Bardzo podobają mi się te kartki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne karteczki Ewuniu,widzę że nie tylko kartki z haftem robisz śliczne,pozostałe również,czego dowodem są te właśnie 😃
    Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne te kartki :-) Szczególnie ta z Mikołajem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Warto było spróbować czegoś nowego - warstwy wyszły ciekawie i włożyłaś między nie dość duże elementy, a kartka nie wydaje się przeładowana! Farbki, chlapanie mediami też się sprawdza, wszystko w swoim czasie! A glossy to też medium! :)) Mikołaj wg mapki - uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  28. podoba mi się niekonwencjonalna interpretacja liftu ...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger