Zwierzęca wymianka kartkowa - żaby



Za oknem mamy piękną wiosnę. No, przynajmniej chwilowo. Żeby utrzymać taki radosny nastrój, dzisiaj chciałam Wam pokazać kartkę z uroczą żabką. Kartkę tę wykonałam w ramach wymianki u Lidzi.



Wzór żabki znalazłam na Pintereście. W trakcie wyszywania wpadłam na pomysł w jaki sposób wykonać kartkę.


Haft wyszyłam na białej Aidzie 14 ct, mulina jak zawsze to DMC.


Moja kartka poleciała do Basi, i wiem że się Jej spodobała :)


Z kolei do mnie dotarła śliczna kartka od Magdy, za którą pięknie dziękuję :)


Do następnego posta Kochani :)

20 komentarzy:

  1. Obie kartki bardzo ładne. Haftowana żabcia urzekająca. Hafcik jak zwykle perfekcyjny. Od dawna mam przygotowany wzorek żabki ale jeszcze nie wyszyłam. A wczoraj znalazłam w swoich zasobach papier w żabki. Pewnie potnę go do kartek wiosennych. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Była sobie żabka mała... od razu przypomina mi się piosenka z dziecięcych lat :) Piekne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super żabcia Ewuniu i pięknie oprawiona. Ciekawe tylko, czy jak się ją pocałuje to zamieni się w księcia z bajki? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna ta żabunia :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza żabcia :-)
    Takiej to nawet mogę dać buziaka 😋

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna żabcia i pięknie oprawiona

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna twoja cudna haftowana nawet żabka ma swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie właśnie jeszcze nie sprawdziłam czy się zamieni w księcia Dziękuje za cudną karteczkę

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny hafcik Ewuniu, ślicznie go oprawiłaś.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne żabole, bo to z pewnością płazy płci męskiej ;-)
    Hafcik jak zawsze cudownie wykonany :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na kartkę :) Obie żabki super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewciu, śliczne żabki. A Twoja to chyba jest zaczarowanym królewiczem, chętnie bym ją pocałowała:):):)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajne żabki, szczególnie ta Twoja robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne karteczki. Twoja zabka jak zywa:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybrany przez Ciebie wzór żabki jest rewelacyjny! Super karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny haft! Fajne żabki :-).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger