Urodzinowa kartka z kompozycją



Witajcie :)

Niedawno pisałam Wam o tym, że postanowiłam popracować nad układaniem kompozycji na różnych pracach, a w szczególności na kartkach. Okazja nadarzyła się szybko, ponieważ nasza koleżanka Małgosia, w przyszłym tygodniu obchodzi urodziny.


Kartka do Małgosi już dotarła, więc mogę ją pokazać.


Do zrobienia tej kartki użyłam papierów Mintay Papers "7th heaven". Wycięłam kilka elementów z dodatków. Niebieskie kwiatuszki robiłam sama, a te różowe są z papieru.


Dodałam też trochę koronki, wstążeczki oraz białego sznurka. Oprócz tego przykleiłam kilka cekinów, i oczywiście musiały się pojawić małe kamyczki :)


Kartki Małgosi się spodobała, a to mnie najbardziej cieszy :)


Mam jeszcze do Was pytanie. Chodzi mi po głowie pomysł na zabawę, w której uczylibyśmy się razem tworzenia kompozycji. Tematy wyzwań pojawiałaby się zawsze na początku miesiąca. Wtedy też podawałabym jakiś element, który koniecznie w kompozycji musiałby być ujęty, np. tekturka. Zabawa ruszyłaby tylko wtedy, jeśli znalazłoby się kilka chętnych osób. Oczywiście na koniec roku (tyle potrwałaby zabawa) przewiduję drobny upominek dla jednej wylosowanej osoby. Dajcie znać co o tym myślicie :)


25 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka Ewuniu.:) Jeśli czas pozwoli to chętnie nauczyłabym się czegoś nowego, nie wiem czy każdy miesiąc by się udało, ale postaram się spróbować. Pozdrawiam milutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu piękna kompozycja. Karteczka dla Gosi jest śliczna :-)
    A co do zabawy to ja jestem chętna :-)
    Co prawda czasu mam jak na lekarstwo ale jak się chce t zawsze coś się znajdzie prawda?
    Ściskam mocno Ewuniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie wymyślaj coś poukładamy :)
    mam nadzieję że będziesz inspirowała a zabawa przetrwa do końca roku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna kompozycja Ewuniu!
    Zazwyczaj unikam nowych zobowiązań ale jako świeżo upieczona emerytka mam więcej czasu więc chętnie się przyłączę do zabawy. Oczywiście pod warunkiem, że to nie będzie haft bo z igiełką już mi nie po drodze :) Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem chętna .Z układaniem kompozycji zawsze mam problem .Może zdobędę nowe umiejętności.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczka piękna. Może uda mi się rozciągnąć czas i wskoczyć do Twoje zabawy. Teraz dużo xxxxx. Uparłam się na dokończenie rozpoczętego w ub. roku haftu. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna pastelowa praca :)uwielbiam takie klimaty :)rozmarzyłam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna karteczka trafiła do Małgosi :) a ja myślałam że ona ma urodziny za tydzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna kartka, świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka, Ewo!
    Ja na razie nie dam rady się przyłączyć ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosia ma urodziny w przyszłym tygodniu ;)
    Piękna karteczka powstała na jej święto :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka :) Pomysł zabawy całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewciu, jeszcze raz dziękuję za tę piękną karteczkę. Na żywo jest jeszcze wspanialsza.
    Ja bym się chętnie bawiła, pod warunkiem, że nie trzeba będzie szyć ani haftować:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, w ogóle nie trzeba szyć ani haftować :) Ale kto wie, może trzeba będzie umieścić igłę na kartce jako część kompozycji :)

      Usuń
  14. Prześliczną karteczkę Ewuniu zrobiłaś :)
    Co do zabawy to ja nic nie obiecuję, bo w tym roku ograniczyłam je na maksa. Jednak jak coś mi gdzieś podpasuje to wtedy sie dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka ::) Właśnie się próbuję naumieć robienia kartek innych niż haftowane, kto wie może sie przyłaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To byłoby aż dziwne, gdyby nie spodobała się obdarowanej. Jestem pod wrażeniem Twoich prac z papierem, masz niesamowite wyczucie kolorów i świetny gust. A ja lubię Cię w tym podglądać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie sobie poradziłaś z kompozycją na kartce. Kwiatki cudowne :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka jak marzenie:-)
    Zabawa brzmi ciekawie i chętnie poznam szczegóły;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie wyszło. Jeśli tylko czas pozwoli to chętnie podejmę wyzwanie nowych form ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Ewa :} karteczka jest śliczna i pięknie skomponowana, a kolorki cudne i delikatne . Podoba mi się u Ciebie,obiecuję zaglądać i podziwiać Twoje prace :}
    Pozdrawiam serdecznie :} A.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger