Album Marzenia o poranku



Witajcie :)

Tworzenie albumów wciągnęło mnie na całego. Tak bardzo mi się to spodobało, że w planach mam już kilka kolejnych, a na tym pewnie i tak się nie skończy. Ten, który dzisiaj Wam pokażę, powstał specjalnie dla mojej koleżanki z pracy.


Miałam mało czasu na zrobienie tego albumu (około tygodnia), dlatego zdecydowałam się użyć gotowej bazy z Eco-Scrapbooking.


Pierwszy raz pokusiłam się o to żeby okładka była bardziej zdobna. Te niebieskie kwiatuszki robiłam sama.


Do zrobienia tego albumiku wykorzystałam kolekcję papierów z Craft O'Clock "Marzenia o poranku".





W albumie tym zmieści się około czterdzieści zdjęć, więc całkiem sporo.





Tył okładki jest bardzo prosty.


Mojej koleżance album się spodobał, a dla mnie jest to największa pochwała mojej pracy.

Przepraszam Was za tyle zdjęć, ale chciałam Wam dokładnie pokazać całe wnętrze albumiku :)

Przesyłam buziaki i do następnego posta :)

26 komentarzy:

  1. Jest piękny ! Spójny kolorystycznie ,bogaty w detale :-) Ja mam w planach ślubny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album ,mogę takie oglądać bez końca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny album, cudna pamiatka na lata :) cieszę się, ze masz w planach nastepne i będziemy mogli je podziwiac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny album, piękne kwiatuszki zrobiłaś Ewuniu.:) Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękny album, każda strona. Ślicznie zrobiłaś te kwiatuszki. :) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie skomponowany albumik:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewuniu! Przepiękny Albumik Zrobiłaś, Bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, album jest przecudowny. A bazy Eco są świetne, aż nie chce się robić własnych:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały album, Ewo!
    Piękna, delikatna kompozycja :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny zrobiłaś album. Ja też siedzę nad albumem dla rodziców. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny album Ewuniu,podziwiam nieustannie twoją kreatywność,nie dziwię się że album się spodobał,mnie też się podoba 🙂
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała praca! Te wszystkie zakamarki :)Cudowny album!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale właśnie super Ewuniu, że jest tyle zdjęć, fajnie się je oglądało, bo piękna każda strona. Super album :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wowww!!!Na pewno koleżanka jest bardzo zadowolona:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Album wspaniały, masz ogromny talent ja bym się nie odważyła taki wykonać - cudowny !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama bym powiedziała wielkie WOOOOW na ten album. Jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny i harmonijny album. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny album, okładka cudowna, dziękuję za kartkę z hortensją, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo się cieszę, że kartka Ci się spodobała :)

      Usuń
  19. Spodobał się ? wcale się nie dziwię ja też byłabym zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie ozdobiłaś tę bazę. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger