Belle&Boo "A little love in the air" - testowanie wzoru



Witajcie!

Pamiętacie może haft z pochodem małych dzieciaczków? Jeśli nie to możecie zobaczyć go tutaj. Osoby, które wywiązały się z SAL-u jeśli miały ochotę, otrzymały od Chagi w nagrodę kolejny wzorek z serii Belle&Boo.


Tym razem ta urocza para pojawiła się w odsłonie można powiedzieć, że walentynkowej :)


Jak zwykle dbałość o szczegóły we wzorze powala na kolana. Aga odwaliła naprawdę kawał świetnej roboty. Popatrzcie tylko na twarz i spódnicę Belle.



A malutki Boo ponownie skradł moje serce :)



Muszę przyznać, że zdecydowanie hafty z tej serii należą do moich ulubionych, a wyszywanie wzorów opracowanych przez Agę to czysta przyjemność.


Dane techniczne:

    • wzór opracowała Chaga z bloga Pasje odnalezione
    • materiał: len Belfast 32ct, kolor nugatowy (nr 3021)
    • mulina DMC: 16 kolorów
    • haft dwiema nitkami muliny co dwie nitki osnowy (chmurka wyszyta jedną nitką)
    • kontury wykonane jedną lub dwiema nitkami muliny

    PS. Agnieszce bardzo dziękuję za możliwość wyszycia tego pięknego haftu, a Wam mam nadzieję, że się spodobał :)

    48 komentarzy:

    1. Ewuniu, ten haft powala na kolana! Przepięknie wykonany, każdy detal zachwyca :) Oczarowana jestem spódniczką i tymi pięknymi równiutkimi węzęłkami. Brawa dla Chagi za piękne zaprojektowanie wzoru, ale również dla Ciebie za mistrzowskie wykonanie :) Bajka!

      OdpowiedzUsuń
    2. Ja podziwiam nieustannie, bo sama takich cudeniek nie umiem ;) Śliczny wzore i ślicznie wyszty :) Brawo :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Piekne wykonanie haftu. Perfekcja-)

      OdpowiedzUsuń
    4. Przesliczny! Wspanialy wzor. Idealne krzyzyki. Calosc tak cudowna, ze az dech zapiera. Gratuluje :-)

      OdpowiedzUsuń
    5. Widać, że włożyłaś dużo serca w wykonanie haftu. Przepięknie jaśnieje, nie mówiąc już o perfekcyjnych supełkach. To prawda, że wzory Belle & Boo mają w sobie niesamowity urok. Dołożyć do tego opracowanie Chagi - to wychodzi duet idealny. Swoją pracą z kolei stworzyłaś piękny tercet: wzór - opracowanie - wykonanie. Podziwiam nieustannie Twoją rękę do haftów.

      OdpowiedzUsuń
    6. Ojej, ale śliczny! Przepięknie wykonany, normalnie napatrzeć się nie mogę :) Ja to bym chciała wyhaftować każdy wzorek z Belle & Boo. Jak je widzę to się we mnie odzywa mała dziewczynka :D

      OdpowiedzUsuń
    7. Jaki piękny hafcik, uroczy. Mi też bardzo ta seria się podoba :)

      OdpowiedzUsuń
    8. ale cudenko! I choc nie jestem fanka Belle & Boo, ten hafcik skrada serducho! piekne krzyzyki, a te supelki - miodzio...!

      OdpowiedzUsuń
    9. Śliczny wzór, ale przede wszystkim Ty go ślicznie wyhaftowałaś. Te krzyżyki są zawsze u Ciebie takie równiutkie. A te węzełki na spódniczce to mistrzostwo, ja sie przyznaję bez bicia, że nie potrafię ich robić :(

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Lidziu, mi tez kiedyś nie wychodziły te supełki. Trochę poćwiczyłam i teraz są ok :)

        Usuń
    10. przepiękny ;) spódniczka wygląda obłędnie ;;)

      OdpowiedzUsuń
    11. Ewciu cudownie:-))) A jakie równiuteńkie krzyżyki...jesteś mistrzynią:-))

      OdpowiedzUsuń
    12. Cudo, Ewuniu!
      Zachwyt pełen :-)

      OdpowiedzUsuń
    13. Śliczności i taka wesoła praca.

      OdpowiedzUsuń
    14. Przepiękny haft, idealnie postawione krzyżyki

      OdpowiedzUsuń
    15. O, matulu, jaki piękny! Aż mi słów zabrakło...

      OdpowiedzUsuń
    16. Piękny wzór i ślicznie wyhaftowany.
      Podziwiam za węzełki, bo mnie nie zawsze się udają.
      Pozdrawiam serdecznie :))

      OdpowiedzUsuń
    17. Wzór opracowany rewelacyjnie, haft wykonany na tym samym poziomie! Idealnie równe krzyżyki i węzełki. Każdy haft jest przez Ciebie wykonany z należytą starannością. Widać, że wkładasz w to swoje serce... z przyjemnością się je ogląda :)

      OdpowiedzUsuń
    18. Jenysiu jakie cudenko, te kwiatki na spodniczce, no miodzio, ach :)

      OdpowiedzUsuń
    19. Śliczny wzór, cudownie go wyhaftowałaś.:)

      OdpowiedzUsuń
    20. Fantastyczny haft i idealnie równe krzyżyki :) Super!

      OdpowiedzUsuń
    21. Piękny hafcik :)
      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    22. Prawdzie cudo, Ewciu. Hafty z tej serii mają w sobie tyle uroku.
      Uściski.

      OdpowiedzUsuń
    23. Wow! mistrzostwo świata, wykonany perfekcyjnie :) dziękuję za udział w mojej zabawie :) pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    24. Prawie zapomniałam już o tym wzorku. Czasami sama się dziwię, że tak fajnie mi wychodzą te wzory :) Jestem zadowolona z kolorów, supełki wyglądają ślicznie. Bardzo ładnie zrealizowałaś moją wizję haftu :))).
      Szkoda, że Brodziszek zlikwidowała bloga, bo ciekawi mnie jak go wykona i wykorzysta, może na Istagramie zamieści.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Bardzo się cieszę, że haft w moim wykonaniu Ci się spodobał :)
        Nie wiedziałam, że Asia usunęła bloga. Szkoda bo pokazywała przepiękne rzeczy.

        Usuń
    25. Coś pięknego 😍ten hafcik jest w dodatku taki słodki. Pozdrawiam serdecznie 😊

      OdpowiedzUsuń
    26. Ewuniu! Hafcik naprawdę śliczny , Ale Twoje wykonanie jest Fantastyczne - Pozdrawiam Cieplutko

      OdpowiedzUsuń
    27. Naprawdę uroczy hafcik :) Piękna praca!

      OdpowiedzUsuń
    28. Ewuniu cudnie wyszyłaś ten obrazek, a już te kwiatki na spódnicy są pierwsza klasa!!!
      Pozdrawiam cieplutko:-)

      OdpowiedzUsuń
    29. Przepięknie wykonany wzór !!!

      OdpowiedzUsuń
    30. Sama przyjemność oglądanie taki cudnych zdjęć, równie cudnego haftu. Wzory opracowane przez Agę są świetne, ale tu dochodzi jeszcze Twoje wykonanie, te równiusieńkie krzyżyki, a w french-knotach jesteś mistrzynią :)
      Prześliczny obrazek, oczu oderwać nie można :)

      OdpowiedzUsuń
    31. Czy się spodobał? Haft i wykonanie zachwycające! ehh kiedy moje krzyżyki bd takie równiutkie.. no i jeszcze te supełki. A zdjęcia jak zwykle super zrobiłaś :)

      OdpowiedzUsuń
    32. Ewa, zupełnie umknął mi Twój post (zresztą jak ostatnio wiele rzeczy). Jaka precyzja wykonania, cudo! Krzyżyki wyglądają idealnie i te supełki... Jestem zachwycona!
      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    33. Ewa, odkryłam Twojego bloga i jestem zauroczona perfekcyjnym wykonaniem haftu wg projektu Chagi! Będę stałą bywalczynią :)

      OdpowiedzUsuń

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
    Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger