Kwietniowe kartki bożonarodzeniowe



Witajcie!

Pora na kwietniową odsłonę kartek bożonarodzeniowych, które zrobiłam na zabawy u Inki i Uli.


Z zaproponowanych przez Inkę kartek, do liftu wybrałam kartkę Gio. Oryginał:


Moja interpretacja:



W zestawieniu znalazła się również moja kartka. Do niej również postanowiłam zrobić lift. Oryginał:


Moja bardzo luźna interpretacja:


Gwiazdki pociągnęłam białą Wink of Stella. Tutaj widać jak pięknie się mienią.


***********

U Uli w kwietniu robimy kartki według tej mapki:


Moja interpretacja:


Trochę postrzępiłam i pozaginałam papier. Głównie po to żeby dodać kartce odrobinę charakteru.


Dzisiaj bez zbędnego rozpisywania się bo i weny jakoś brak. Do następnego razu :)

31 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki.Szczególnie ostatnia charakterna;) Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ one piękne!!! I nie umiałabym wybrać która jest najładniejsza:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewciu, ślicznosci :) a ta gwiazdkowa skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki,ta ostatnia jest super !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuś super karteczki, pierwsza najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie. najbardziej zachwycają mieniące się gwiazdki i efekt postrzępionych brzegów. Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kartki, Ewo!
    Uwielbiam craft karton, więc gwiazdeczkowy wieniec górą :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne interpretację. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewciu, piękne kartki i aż przyjemnie na nie popatrzeć, choć widok kartek zimowych w kwietniu to niekoniecznie mój ulubiony. Ale Twoje są wspaniałe!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobaja mi sie wszystkie ! A ta do Uli szczegolnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki, masz świetne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, szczególnie ta pierwsza dla mnie jest NAJ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu pomimo że wiosna na dworze to takie piękne zimowe karteczki zrobiłaś. A te dzieciaczki to słodziaki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu! Bardzo Piękne Karteczki , Niebieska najbardziej mi się podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne - ostatnia podoba mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  16. czerwień i zieleń i złoto .... to kolory świąteczne :) świetne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne karteczki przygotowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki Ewuniu :) Szczególnie spodobał mi się pierwszy lift - bardzo klimatyczna kompozycja.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne. Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne wszystkie i zrobione z pomysłem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. O mamelku, jakież cudne karteczki! Zachwyt! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniałe kartki! Zachwyciła mnie ta w stylu Clean & Simple! (:

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo piekne interpretacje!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne interpretacje tematów :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger