Hafty i przysłowia - kwiecień



Kiedy pojawiły się kwietniowe wytyczne do zabawy Hafty i przysłowia, której organizatorką jest Splocik, od razu wiedziałam na które przysłowie się zdecyduję.


A do wyboru były:

1. Jak przygrzeje słonko, przejdzie kwiecień łąką.
2. We środę po kołaczach, gdy żabka zakuka, już nas zima mrozami pewnie nie oszuka.

Łatwo się domyślić, że wybrałam przysłowie nr 2 :)


Na moją kartkę wskoczyła żabka, której wzór można znaleźć w tej książce. Hafcik wyszyłam na białej Aidzie 16 ct, mulina to oczywiście DMC.


Dodatkowym obowiązkowym ściegiem był ścieg dziergany. Ja wybrałam dokładnie ścieg dziergany wachlarzykowy.


Pomysł na kartkę wpadł mi do głowy jeszcze przed wyszyciem haftu. Oczywiście lekko go zmodyfikowałam, ale efekt końcowy bardzo mi się podoba :)



Ciekawe jakie przysłowia będziemy mieć do wyboru w maju :)

Do następnego posta :)


36 komentarzy:

  1. Ewuniu prześliczną żabkę wyszyłaś i pomysł na kartkę miałaś świetny, bo wyszła wspaniale!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała radosna wiosenna karteczka :) żabka do schrupania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza karteczka jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, karteczka piękna, żabcia urocza. Jak zwykle misterny, staranny hafcik. Zwróciłam uwagę na żółtego kwiatuszka. Rozjaśnia wiosenna kartkę. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. urocza zabka i karteczka oczywiscie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak sielsko :) Bardzo sympatyczna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka świetna żabka - mam w domu fankę żabek - chyba jej taką wyszyję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem fanką żab, a ta Twoja jest przecudna ... Pozdrowionka:-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczna zabusia. Karteczka wyszla rewelacyjnie. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna karteczka z uroczą żabką .Wspaniały pomysł na wykorzystanie tego hafciku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu, korzystałyśmy z tej samej książki w tej zabawie :)) Karteczka wyszła Ci fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ciekawa jestem jaki hafcik Ty wybrałaś :)

      Usuń
  12. Śliczna żabka, zrobiło się wiosennie, super karteczka.Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna karteczka wyszła:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kartka, bardzo oryginalny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale urocza żabka, Ewciu - jak zaczarowana księżniczka.
    Kartka jest naprawdę piękna!

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie też żabka na tamborku na tę zabawę, ale trochę inna :)
    Śliczna jest ta Twoja karteczka Ewuniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. też niedawno haftowałam żabkę, uszyłam z nią poduszkę :) Twoja wygląda ślicznie i wesoło

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewuniu! Ale Urocza jest ta karteczka z żabką - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Super pomysł Ewciu - żabka jest urocza i wspaniale wkomponowałaś ją na kartce.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny hafcik więc i kartka wyszła świetna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna żabka oraz idealna impretacja przysłowia...i zarazem cudowna karteczka! Super!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczy haft! i ciekawa kartka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny hafcik. Żabka rozbrajająca! Wspaniała, realistyczna kartka!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  24. fantastyczna i przeurocza żabka no i oczywiście cała kartka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cała karteczka jest super,żabka cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładna kartka, już sama żabka jest rewelacyjna
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger