Choinka 2018 - marzec



Za oknem znowu panuje zima, więc korzystając z mroźnej aury przychodzę do Was z kolejną ozdobą, wykonaną na zabawę Choinka 2018, której organizatorką jest Kasia.

Jak już zapewne wiecie, bardzo lubię zawieszki w różnych formach i kształtach. Poprzednim razem pokazywałam Wam Mikołaja, tym razem moja ozdoba ma zupełnie inny kształt.



Wzór i sposób wykonania znalazłam na jakiejś rosyjskiej stronie, a że nie znam tego języka, to niestety nie wiem jaką profesjonalną nazwę ma ta zawieszka.


Wykonanie jej jest banalnie proste. Po prostu zszywa się jeden kwadrat w trójkąt, na końcu łączy ze sobą jego dwa końce. A zszywa się dokładnie taką samą metodą jak biscornu.


Do ozdoby użyłam dzwoneczka i koralików. Jak widać z koralików zrobiłam również zawieszkę. Do tego jeszcze dodałam tylko kokardę i ozdoba choinkowa jest gotowa :)



A Wam jak się podoba taka forma zawieszki?

Do następnego posta :)

34 komentarze:

  1. o oooo jakie to piękne :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam pierwsza dodać komentarz, ale zapomniałam hasło do gmaila. Widziałam zawieszkę w rzeczywistości wczoraj i jest elegancka, prosta i bardzo PIĘKNIE WYKONANA, a wykończenie z koralików sprawia że nie można przejść obok niej obojętnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angela, Ty to sobie zapisz gdzieś w końcu to hasło ;)

      Usuń
  3. Zgadzam się z moimi poprzedniczkami. Zawieszka jest piękna, w nietypowym, oryginalnym kształcie. Ewciu, masz złote rączki do takich uroczych haftów. Świetna aranżacja zdjęć. Pozdrawiam ciepło. U mnie wieje i znów rozpadał się śnieg. A biedne szpaki z drzewa pod oknem kolejny dzień marzną czekając na słoneczko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zawieszka :) Jej kształt skojarzył mi się z uszkami do barszczu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna zawieszka, Ewo!
    Forma zachwyca :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie nietypowe hafciarskie glupotki! Przecudna zawiweszka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna,delikatna praca....pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zawieszka o oryginalnym kształcie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna! Dzwoneczek na rogu i koraliki po bokach mnie zachwycają w tej zawieszce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna zawieszka, Ewciu, podoba mi się ten kształt.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna zawieszka, a ta forma nazywa się pendibulle.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz taką widzę :) Jest cuudna:) Takie dopracowane są te Twoje prace:) zawsze podziwiam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, bardzo oryginalny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też pierwszy raz widzę taki kształt,ale bardzo mi się podoba,myślę Ewuniu że powstaną następne :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu! Wspaniała zawieszka,Ciekawa i oryginalna, Podoba mi się bardzo - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna zawieszka. Pięknie wykonana. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudo ❤ Coraz bardziej zaskakujesz swoimi umiejętnościami Ewa ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękności! Sama w sobie jest śliczna, a do tego te detale jak dzwoneczek, koraliki i kokardeczka - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna zawieszka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna zawieszka i jak zwykle perfekcyjnie wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedys tez się przymierzałam do tej formy ale jakoś na pragnieniach się skończyło. Ale widząc Twoje piękne dzieło stwierdziłam, że jednak kiedyś muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  23. Prosta a genialna! nie spotkałam się jeszcze z taką zawieszką

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze takiej nie widziałam, cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękna zawieszka - i forma i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna zawieszka, taka inna, oryginalna. Bardzo mi się podoba. Zdjęcia również urocze. <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna ozdoba. Muszę zapamiętać sposób jej wykonania, bo warto.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger