TUSAL 2018 - luty



Co prawda z kilkudniowym opóźnieniem, ale pokazuję mój ozdobiony tusalowy słoiczek. Przy okazji publikacji styczniowego tusalowego posta, pisałam że będę starała się pokazywać przy okazji jeszcze coś innego. Tym razem z tego zrezygnowałam, a to dlatego, że naprawdę podoba mi się efekt końcowy ozdobionego słoiczka.



W momencie kiedy zapisywałam się na kolejną edycję zabawy, wiedziałam jak będę chciała ozdobić swój słoik. Musiałam tylko wybrać jakiś pasujący wzór.


Zdecydowałam się na wzór autorstwa Faby Reilly, która chyba jest znana głównie z projektów na igielniki.


Na wieczku słoika znalazł się bukiet lawendy, który oryginalnie został zaprojektowany na woreczek lub kieszonkę.


Z kolei napis wyszyłam czcionką Parish, dorobiłam ozdobniki i ramkę.


Całość wykończyłam dwiema koronkami. Przy sklejaniu wszystkiego w jedną całość było trochę zabawy, a do tego poparzone palce, ale najważniejsze że ogólny zamysł udało mi się zrealizować :)

I jeszcze zdjęcie, które wysłałam do Hani, organizatorki zabawy.


Udanej niedzieli :)

19 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem :) słoiczek ubrany po mistrzowsku :)A te koroneczki to wisienka na torci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy słoiczek wyczarowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny słoiczek, a taki to aż chce się karmić:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajkowy słoik . Bardzo mi się podoba .

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham lawendę :) Słoiczek bardzo mi się podoba :) Aż mi latem zapachniało :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest ten lawendowy słoiczek, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie ubrałaś ten słoiczek Ewuniu, w tej lawendzie jest taki ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny jest, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfekcyjnie wykonany słoiczek!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny. Śliczny. Podoba się mi .

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuniu! Przepięknie udekorowałaś słoiczek , Bardzo mi się wieczko podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale ozdobiłaś swój słoiczek, Ewuniu!
    Wzorek lawendy przecudny :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie ozdobiłaś słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie, tak mięciutki ozdobiony :-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Elegancko! jak się przyjrzałam, że na wieczku pełno french knotów to podziwiam jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger