Styczniowe kartki bożonarodzeniowe



Witajcie!

Pozostając w temacie karteczkowym, dzisiaj chciałam Wam pokazać jakie prace powstały na zabawy u Uli oraz u Inki. Zasady wyzwań trochę się zmieniły, jednak ja postanowiłam dalej bawić się z dziewczynami. Na koniec roku nie musiałam się martwić o za małą ilość kartek bożonarodzeniowych, i w tym roku mam nadzieję, że też tak będzie.

Ula zaproponowała nam robienie kartek według mapek. Jak dla mnie jest to bardzo duże ułatwienie, bo nie muszę się zastanawiać nad kompozycją.


Na początek kartka bardzo prosta, i niestety beż żadnego haftu. Nie wyrabiam z haftami w tym miesiącu, a mam przed sobą dwa większe wzory do wyszycia, które muszą być gotowe do początku maja...


Do zrobienia tej kartki użyłam papierów z Papierowego Potwora. Pierwszy raz pracowałam z ich papierami, i trochę zdziwiło mnie to, że są one śliskie. 


Kartka powstała według tej mapki:


**********

Z kolei u Inki w tym roku będziemy kartki liftować. Pierwszy raz się spotkałam z taką formą zabawy, zobaczymy jak mi pójdzie :)


Głównie chodzi tutaj o to żeby wykonać kartkę bazując na przykładzie kartki zrobionej prze inną osobę. 


Mam nadzieję, że sobie poradziłam, chociaż do końca nie jestem o tym przekonana.


Mieliśmy dwie kartki do wyboru, ja zdecydowałam się zliftować kartkę Carmen:


I jeszcze raz obydwie kartki razem.


Miłego weekendu i do następnego posta :)

38 komentarzy:

  1. Poradziłaś sobie idealnie. Obie karteczki są śliczne.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kartki dla mnie mapki to też ułatwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem idealności karteczek. Śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewciu, obie karteczki mają niesamowity urok.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne karteczki. Podoba mi się ta niebieska, jest delikatna jak płatek śniegu. W tej drugiej ciekawie połączyłaś różne papiery i grafikę. Świetnie poradziłaś sobie z ty zadaniem. Dziękuję za odwiedziny u mnie i komentarze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są śliczne , choineczka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki ,kartka niebieska prawdziwie zimowa .Dla mnie mapka to też ułatwienie a na liftowanie kartek miałam ochotę ale odwagi i doświadczenia w kartkowaniu brak.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie poradziłaś sobie z jedynym i drugim wyzwaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne są obie kartki :) Próbowałam kiedyś zrobić kartkę według narzuconej mapki, ale nijak mi nie wychodziło! Chyba wolę komponować po swojemu ;) A apropos Twojej kartki z Mikołajem i dzieciakami- dorobiłaś się jakiegoś Big Shota czy wycinasz ręcznie takie równiótkie kształty? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, dziękuję! Niestety maszynki nie mam, może kiedyś :) Wycinam ręcznie, raz mi wychodzi lepiej, a raz gorzej :)

      Usuń
  10. Nie mam wątpliwości. Obie twoje śliczne karteczki spełniają wymogi wyzwań ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koncertowo sprostałaś zadaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki :) Ja kartek nie robię, podglądam tylko u Was, ale już na kilku blogach spotkałam się z pewną obawą ze strony twórczyń dotyczącą mapek - że nie przepadają, że im trudno... A u Ciebie zupełnie inna opinia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie rozpoczełaś kartkowy rok:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu super karteczki, a jak przeczytałam wyżej w komentarzu, że wycinasz te kształty ręcznie, to szczęka mi opadła, szacunek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ewuniu! Przepiękne obie karteczki, A za wycinanie ręczne medal Ci się należy - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Poradziłaś sobie Ewuniu, obie karteczki są znakomite. Pierwsza elegancka w swej prostocie a druga zachwyca świątecznym klimatem.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie są piękne 😍
    ja też kiedyś obawiałam się mapek,a teraz to duże ułatwienie 🙂
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewuniu świetne obie karteczki, obie mają w sobie moc uroku. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe karteczki Ewuniu i obie sa perfekcyjnie wykonane!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzeba mieć nie lada wyobraźnię, aby "potworzyć" takie cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kartki, obie bardzo eleganckie, pełne świątecznej atmosfery
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne karteczki, bardzo fajnie zliftowałaś karteczkę z drugiego wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Poszło, poszło! wspaniale poszło! najpierw pomyślałam, że to lift mojej ;) bo w sumie jak się uprzeć, mógłby udawać i moja kartkę :) ładna kompozycja, bez zbędnych motywów i bardzo tradycyjna w kolorach! Super!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem zachwycona każdą Twoją kartką :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta w niebieskościach taka lekka...delikatna :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger