Choinka 2018 - styczeń



Już jakiś czas temu myślałam o tym żeby zrobić ozdoby na choinkę. Oczywiście krzyżykowe ozdoby. Mniej więcej dwa lata temu wykonałam takie misie, i w sumie na tym się skończyło. Myślenie myśleniem, ale przydałoby się wziąć do działania. I tutaj z pomocą przyszła mi zabawa, którą organizuje Kasia :)

Postanowiłam, że zacznę na razie od mniej wymagających haftów. Na chwilę obecną wyszyłam mikołaja oraz pingwinka, w otoczeniu ślicznych śnieżynek.



Hafciki są malutkie i bardzo szybko mi się je wyszywało. Wykonałam je na kanwie plastikowej, mulina to DMC. Z kolei plecki podkleiłam białym filcem.



Zastanawiałam się jak zamocować wstążeczkę. Myślałam żeby podkleić ją pod filcem, ale już mi się zdarzyło, że się po prostu odkleiła. Dlatego zdecydowałam się wyciąć dziurki w kanwie i przepleść przez nie wstążeczkę.


Do kompletu są jeszcze dwa wzorki. Myślę, że w lutym uda mi się je pokazać. Muszę tylko dokupić kanwę plastikową :)


Mimo zimnej aury za oknem pozdrawiam Was bardzo gorąco :)

44 komentarze:

  1. No pięknie to sobie wymyśliłaś z tymi zawieszkami :) Jak Ci się haftuje na plastiku? wiesz, że ja nigdy nic... ? :) Wstyd się przyznać...przynajmniej jakiś breloczek bym mogła zrobić... :)

    Piękna sceneria!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, całkiem dobrze się wyszywa. Moim zdaniem jej jedynym minusem jest, że można ją kupić tylko w rozmiarze 14ct.
      A na zdjęciach pod czapą śniegu ukrył się pieniek, który Ci się spodobał ;)

      Usuń
  2. Nawet nie wiedziałam, że jest kanwa plastikowa. Wspaniałe te śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne ozdóbki fajna będzie choinka z nimi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne zawieszki beda swietna dekoracja choinki

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te wzorki! Może też sie na nie skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze podobały mi się te wzorki i żadnego jeszcze nie popełniłam! Piękne zawieszki zrobiłaś i świetnie zaprezentowałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne hafciki i świetne zawieszki powstały.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zawieszki :) A jeszcze zdjęcia w śniegu - połączenie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo sympatyczne wzorki, może by się na karteczki nadały, hi,hi (bo u mnie kartki na tapecie).
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zawieszki zrobiłaś, a pomysł na zamocowanie wstążki jest ciekawy:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne śnieżynki! Magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna zawieszki :) nie mogę przeboleć, że kanwa plastikowa jest tylko 14 ct

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja dawno nie haftowałam na kanwie plastikowej, a przecież bardzo ładnie te wzory na niej wychodzą, czego przykładem są Twoje śniezynki, urocze. I bardzo fajny sposób na zawieszkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidzia, w taki razie kanwa plastikowa w dłoń i ruszaj do działania :)

      Usuń
    2. Najpierw muszę ją kupić, bo mi jakieś nędzne resztki pozostały :)

      Usuń
  14. Ewuniu, urocze te śnieżynki.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zawieszki, Ewo!
    Rewelacyjnie prezentują się na ośnieżonej choince.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu! Prześliczne hafciki, Wspaniały pomysł miałaś zrobić hafciki na śnieżynkach , Bardzo ładnie Wyglądają - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ma duży plus ,że po wycięciu wzoru nic się nie strzępi ;-) Piękne oba wzory ,a śnieżynka w tle dodaje im urody :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne,zimowe...prawdziwie świateczne zawieszki Ewuniu!
    Trwam w pełnym zachwycie Kochana :)
    Uściski slę
    K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze zawieszki, te błękitne śnieżynki w tle po prostu robią całą robotę ;)
    świetny pomysł na zamontowanie wstążeczki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne ozdoby i piękne hafty. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zawieszki,takich jeszcze nigdzie nie widzialam .
    Bardzo mi sie podobaja i cudne fotki zrobilas :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  22. Też mi się marzy taka choinka przyozdobiona własnymi wyrobami...eh może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie piękne są te zawieszki. A zdjęcia wyszły Ci super.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zawieszki Ewciu, wspaniale wyglądają na tle tego śniegu :) A ja jakoś nie lubię kanwy plastikowej i unikam jej jak ognia..

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne te oryginalne bombki. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zawieszki! :) Mikołaj jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ewuniu ślicznie Ci wyszły śnieżynki z haftem:). Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego tygodnia:).

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze, że się za nie wzięłaś bo prezentują się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger