Mini SAL BB #5



Witajcie!

To już piąta i niestety ostatnia część haftu z serii Belle & Boo. Ostatnie krzyżyki i kontury postawiłam jeszcze z początkiem listopada, ale dopiero dzisiaj nadarzyła się okazja żeby pokazać ukończony haft.

Haft ten powstał w ramach zabawy, którą zorganizowała Chaga. Agnieszce należą się wielkie brawa, bo to właśnie Ona zaprojektowała ten wspaniały wzór.




Każdą część wyszywało mi się bardzo przyjemnie. Kontury, mimo tego że było ich bardzo dużo i były naprawdę wymagające, można powiedzieć że zrobiły całą robotę.


Każda postać dopracowana jest w każdym szczególe. Podziwiam Agnieszkę za tak dobrze opracowany wzór.




Z efektu końcowego jestem ogromna zadowolona i tak po cichu liczę, że Aga kiedyś ruszy z kolejnym SAL-em z serii Belle & Boo :)


Dane techniczne:
  • wzór pt. "Friendship" opracowany przez Chagę
  • materiał Murano Lugana, kolor piaskowy (nr 779)
  • mulina DMC, 6 kolorów
  • krzyżyki dwoma nitkami muliny, kontury jedną nitką
  • haft co dwie nitki osnowy

Agnieszko, bardzo dziękuję za zorganizowanie tej świetnej zabawy :)

Niedługo haft trafi do oprawy, a jej efekt oczywiście Wam pokażę. Ale o tym napiszę już w 2018 roku :)

30 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona. Przepiękna praca i świetne zdjęcia. Widać radość tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Praca nad tym haftem sprawiła mi wiele przyjemności :)

      Usuń
  2. Przepiękny korowód!! Brawa dla Ciebie za wykonanie a dla Chagi za opracowanie tak wspaniałego wzoru, wyszyty prezentuje się wspaniale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Aga odwaliła kawał świetnej roboty :)

      Usuń
  3. Cudna brygada :) Piękne wykonanie:) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie prezentuje się Twój haft! Bardzo jestem ciekawa oprawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękny hafcik dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze dzieciaczki i piękne zdjęcia zrobiłaś, Ewo.
    Bardzo jestem ciekawa Twojej oprawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten haft naprawdę robi wrażenie.
    Uściski, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny! Uwielbiam tą serię i bardzo żałuję, że nie zapisałam się na ten SAL. Czekam niecierpliwie na zdjęcia oprawionego haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haft piękny, w dodatku pokazałaś go w prześliczny sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewunie pięknie i perfekcyjnie wyhaftowane wszystkie detale!!! Zdjęcia w słońcu i z tymi wiosennymi goździkami wnoszą radość do naszej grudniowej szarej, burej i ponurej rzeczywistości:). Pozdrawiam serdecznie:).

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawda, że fajnie się wyszywalo? U mnie też koniec i tak jakoś mi szkoda że to już.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było mi się rozstać z tym haftem, ale za to wspaniała przygoda za nami :)

      Usuń
  12. Ewuniu! Przepiękny jest ten hafcik, Piękne wykonanie - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten haft mnie zachwyca, świetnie go wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne te dzieciaczki :) Mistrzowsko wykonałaś te wszystkie detale. I zdjęcia przepiękne, jak na taką pogodę za oknem :) Wszystko zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Polowałam na ładną pogodę. Żeby zaprezentować ten haft musiało koniecznie być ładnie na zewnątrz :)

      Usuń
  15. F A N T A S T Y C Z N Y !!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dla mnie to czarna magia, bo nie wyszywam, ale za to mogę oko nacieszyć :) Od Twojego oczu nie można oderwać :) Zdolne łapki masz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam ! Haft w każdym calu doskonały i te drobniutkie krateczki .... oczy można stracić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny jest ten haft ,wzór i wykonanie perfekcyjne :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna gromadka, ale najlepsze to są zwierzaczki:-)
    Bardzo piękne zdjęcia:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mogę potwierdzić, że hafcik tworzyło się z wielką przyjemnością.
    Wyszedł pięknie.
    Pozdrawiam. w Nowym Roku.
    Ola.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger