Kartki w wersji mini



To już ostatnie kartki wykonane w ramach zabawy na Rogatym, które chciałam Wam pokazać w tym roku. Wzięłam udział we wszystkich dwunastu wyzwaniach. Jedne kartki robiło mi się szybko i przyjemnie, a inne trudno i przyjemnie. Bawiłam się wyśmienicie. 

W grudniu miałyśmy przygotować kartki w wersji mini. Wymiary kartek nie powinny przekraczać 12x12 cm. Moje kartki mają 10x10 cm, a przy okazji przycinania papieru zdecydowałam, że powstaną dwie kartki.



Skoro tworzymy kartki na Rogatym, to na jednej z nich musiał się pojawić właśnie on :) Czerwony papier żeby się fajnie odznaczał i złota wstążka. Z kolei na drugiej kartce zagościły rozśpiewane aniołki. W końcu niedługo będziemy śpiewać kolędy.


Kartki są skromne, ale mam nadzieję że osobom do których polecą się spodobają. 


Inko, bardzo dziękuję że mogłam wziąć udział w takiej fajnej zabawie. A ja już teraz czekam na jej kolejną edycję :)

Miłego weekendu Kochani :)


28 komentarzy:

  1. Może i proste , ale bardzo fajne :) Najważniejsze to mieć pomysł na taka kartkę *

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu, pełne uroku są te małe karteczki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznotki maluchy :) Aniołki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rogato i śpiewająco aniołowo na zakończenie roku - ładniutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu! Bardzo Śliczne są te Twoje maluszki, Piękne są te Aniołki - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Może to i wersja mini, ale kartki urocze. Okazuje się, że wcale nie musi być dużo :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne maluszki😊na pewno sprawią radość obdarwanym ! Pozdrawiam 😊😊😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pezesliczne karki na pewno sie spodobaja

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam rogacze! :) Ten motyw jest tak szlachetny jak samo zwierzę :) Piękne karteczki stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu ,małe jest piękne 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne karteczki! :) Szczególnie ta z aniołkami przypadła mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki:) Podoba mi się zwłaszcza ta z aniołkami:)

    OdpowiedzUsuń
  15. minimalizm zawsze cudnie się broni :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger