Kartki Boże Narodzenie 2017 - grudzień



To już niestety ostatnia w tym roku odsłona kartek, które powstawały w ramach zabawy u Uli. W grudniu mogliśmy wybrać dowolny temat z poprzednich jedenastu miesięcy. Zdecydowałam się na wytyczną listopadową, zimowy domek.



Hafcik powstał bardzo szybko i praktycznie od razu wskoczył na kartkę. Początkowo miałam zrobić kartkę w formie składaczka, ale moje przeziębienie skutecznie odgoniło ciekawe pomysły.


Zależało mi też żeby jak najszybciej wyrobić się z robieniem kartek, żeby zdążyć przed świętami je wysłać. Dzięki zabawie u Uli i Inki kartek mam idealną ilość :)



Ula, bardzo dziękuję za zorganizowanie fajnej zabawy i mam nadzieję, że w przyszłym roku będziemy bawić się dalej :)

Udanego weekendu Wam życzę :)


37 komentarzy:

  1. cudna karteczka jak zawsz tWOJE OLŚNIEWAJĄ:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny hafcik, cudna karteczka z jego udziałem :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała i nastrojowa karteczka.
    Wracaj szybko do zdrowia, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna karteczka:-)
    Zdrówka Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka, uwielbiam te haftowane:)
    Ewciu przypominam się nieśmiało względem wygranego candy.
    Bardzo proszę o kontakt na adres mailowy: xgalaktyka@gazeta.pl
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Adres wysłałam od razu po ogłoszeniu wyników, ale może nie dotarł. Wyślę jeszcze raz :)

      Usuń
    2. Ewciu nic nie dostałam :(
      Czekam cierpliwie :*

      Usuń
    3. Spróbuję z innego adresu mailowego :)

      Usuń
  6. Piękna kartka, w świątecznych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna karteczka, ja uwielbiam haftowane kartki więc zawsze się nimi zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna karteczka. Powiadasz, że haft szybko powstał??
    Dużo zdrówka życzę i miłej niedzieli 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu! Przepiękna karteczka,Ten domek jest Uroczy - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają haftowane karteczki są piękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocza karteczka! Też wybrałam domek!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka :)
    Ewo, dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocza :) dużo zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna kartka, a hafcik w ślicznym świątecznym klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hafcik jest prześliczny:) Pięknie wygląda na kartce:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak, to była świetna zabawa w kartkowanie. Bardzo podoba mi się i hafcik i kartka. W przyszłym roku muszę i ja odważyć się na zrobienie haftowanych kartek, bo są bardzo oryginalne. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, no pewnie że się odważ. Kartki z haftami mają w sobie wiele uroku i niepotrzebne są im wielkie ozdoby. Haft sam w sobie się broni :)

      Usuń
  17. Uwielbiam takie haftowane karteczki :) Twoja domnkowa jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękną karteczkę zrobiłaś Ewuniu z cudnym haftem 😃
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny hafcik, super prezentuje się na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuniu prześliczny haft. I cudowna kartka. Pozdrawiam serdecznie Ewuniu 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny ten haft i kolory kartki :-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna karteczka :) dziękuję za rok wspólnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger