Kartka inspirowana kolędą



W tym miesiącu Inka zadała nam bardzo ciekawy temat przewodni do stworzenia kartki. Inspiracją jest kolęda "Do szopy hej pasterze". Przyznam szczerze, że na początku nie wiedziałam jak się zabrać za tę kartkę. Podumałam, pomyślałam i powstała taka karteczka.


Podoba mi się jak kartka w ostateczności wygląda, ale niestety łatwo mi się jej nie robiło. Chyba miałam zły dzień.


Na początku zabrakło mi jednego papieru, dlatego tył kartki nie jest oklejony. Potem zabrakło mi papieru w kropki i w jednym miejscu musiałam skleić dwa kawałki. Zupełnie nie szła mi praca nad tą kartką.


Napis i choinki posypałam brokatem, ale niestety aparat tego nie uchwycił. Zastanawiam się jeszcze nad dodaniem w kilku miejscach sztucznego śniegu. Co o tym myślicie?


Zdecydowałam się połączyć ze sobą dwa wyzwania, dlatego też kartka trafia na zabawę u Ewci. Składaczek jest zrobiony według Jej kursu.

Udanego weekendu :)

28 komentarzy:

  1. Przepiękny jest ten składaczek :) I jaką ma wspaniałą sesję zdjęciową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i CI nie szło, ale najważniejszy jest efekt końcowy, a ten jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i nie szło, ale mimo wszystko efekt jest znakomity. Bardzo lubię ten papier z grafiką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu, kartka jest naprawdę prześliczna. Moim zdaniem sztuczny śnieg nie jest już potrzebny.
    Tulę i życzę wspaniałego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszła ,nie widać po niej żadnych problemów ;-) Ślicznie ozdobione wszystkie części kartki :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. A wygląda tak, jakby wszystko było "z górki". Śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycająca karteczka! Wygląda przepięknie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie wyszła w tej formie składania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu! Jak początek jest pechowy to koniec zazwyczaj jest wspaniały, I Twoja kartka jest tego przykładem, Jest przeurocza - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękną grafikę wybrałaś! Wcale nie widać, że miałaś z nią jakieś trudności. Piękna kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasem praca idzie jak po grudzie, ale co z tego skoro są takie piękne efekty końcowe! ;) Fajnie kolorystycznie stonowana. Najbardziej podobają mi się te gwiazdki i choinka! Nic bym tutaj już nie dodawała ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście na oklejenie takiego składaczka trzeba sporo papieru ale efekt jest wspaniały. Stworzyłaś Ewuniu piękny, świąteczny klimat - wyszło ślicznie!
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne kartki! I hafcik niżej też cudowny, sama przyjemność oglądać taki blog!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna karteczka, i w jakim fajnym nietypowym kształcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna nastrojowa karteczka! Kolorystyka jej kształt i kolędnicy wszystko idealnie współgra. Śliczna praca!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowna kartka. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szałowo wyszła - kolędnicy u drzwi! pięknie choć nie bez trudu ;)) śniegu bym nie dawała ..

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna karteczka w takim niecodziennym kształcie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolędnicy zawsze mnie wzruszają, też bym tak pośpiewała, chociaż głosu brakuje ;-)
    Świetna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuniu ogromnie się cieszę że ten składaczek zdobi moją półkę choć jak ją zobaczyłam to miałam nieco inne skojarzenia co chyba nie jest wadą,a wręcz zaletą że zrobiłaś kartkę w której każdy widzi co innego.
    Jeszcze raz bardzo dziękuję Ewuniu i pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger