Feather Fairy #5



Co prawda miałam nadzieję, że będę mogła pokazać Wam już gotową wróżkę, ale niestety jeszcze mi się to nie uda. Pomyślałam sobie, że w takim razie pokażę Wam ile na obecną chwilę jest już wyszyte.

Tak było ostatnio:


A tak jest obecnie:


Udało mi się wyszyć już większą część spódnicy. Myślę, że do końca miesiąca skończę ją haftować. Potem zostaną już tylko nogi wróżki i koraliki :)



Z jednej strony cieszę się, że kończę wyszywać tę wróżkę. W końcu poświęciłam na nią z przerwami około rok czasu. Ale z drugiej strony jak już ją skończę, to będzie mi przykro. Zżyłam się z nią :)


Może kiedyś jeszcze zdecyduję się na wzór od Mirabilii. Są bardzo dobrze opracowane, a samo wyszywanie to czysta przyjemność.


A Wam jak się podoba moja wróżka? :)

Do następnego posta Kochani :)


38 komentarzy:

  1. Ona jest taka cudna! I te kolory - jak paw :) Piękności!

    OdpowiedzUsuń
  2. jest śliczna. Niezwykłe są te kolory i delikatność wróżki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała wróżka! Już się pięknie prezentuje, a co dopiero będzie po doszyciu koralików :) Nie mogę się doczekać aż ją pokażesz ukończoną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już bez koralików się pięknie prezentuje :) Czekam na całość, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna! Pióra w spódnicy wyglądają, jakby rzeczywiście błyszczały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka cudna te piórka na spódnicy pięknie się mienią barwami:)
    cudo cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny jest ten haft:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna podwójnie. Przez swą urodę i przez idealnie równe krzyżyki.
    Prawdziwe dzieło sztuki.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna jest ta wróżka, a jej spódnica z piór wyglada wspaniale.
    Buziaczki, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest prześliczna i widać, jak pięknie i profesjonalnie wyszywana.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekać, aż zaczniesz przyszywać koraliki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowita jest! Od spódnicy z piór oczu nie można oderwać :) Genialny dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna wróżka ,a teraz najciekawsze część naszywanie koralików.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu! Ta Twoja wróżka to jest prawdziwe Arcydzieło, Jest Cudowna, Piękne kolory dobrałaś, Bardzo, Bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam skrupulatność w pracy i precyzję. Dla mnie jest piękna, czekam na finał

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna wrozka a te kolory slicznosci

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny haft! Przepiękna wróżka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak się pokazała cała spódnica, to mnie zachwyciło! :) te piórka są zniewalające :) (mam chyba podobne w domu-takie niebiesko-żółte). Powodują, ze cała wróżka aż emanuje lekkością :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem zachwycona Twoją wróżką i nie mogę się doczekać, aż ją skończysz!

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem pod wrażeniem cudne kolory i przepiekny haft bardzo precyzyjnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna jest a Ty jak widać już jesteś bliżej końca. Będzie piękna jak ją skończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękności. Super, jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna jest ta wróżka Ewuniu, trudno oczy oderwać.
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wróżka zachwycająca, widać , ze z sercem haftowana :)Efekt końcowy na pewno będzie wow!

    OdpowiedzUsuń
  25. Trudno już teraz oderwać od niej oczy, tak jest piękna.
    Jak ją oprawisz, powiesisz na ścianie, wszyscy będą zahipnotyzowani :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uwielbiam Miabile <3 Tak wiele wrozek mi sie podoba i rzeczywiscie bardzo przyjenie sie je haftuje.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna. Uwielbiam te wróżki. U mnie do wykończenia Gwen.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger