Mini SAL BB #4



Witajcie!

Dziś przychodzę do Was niestety już z przedostatnią częścią haftu z serii Belle & Boo zaprojektowanego przez Chagę. Ja tak samo jak i pozostałe hafciarki ubolewam, że została nam już do wyszycia tylko ostatnia część wzoru.


Nie będę za bardzo oryginalna jeśli napiszę, że tak jak i poprzednie części wzoru, tą również wyszywało mi się bardzo przyjemnie. I nawet kontury, które są w tym hafcie w dużej ilości i naprawdę bardzo szczegółowe, jakoś tym razem mnie nie wymęczyły :)



Najwięcej czasu zajęło mi wyszycie proporca z napisem Friendship. Ale i tak nie narzekam, bo praca nad każdym elementem tego haftu, sprawia mi wiele radości.



I jeszcze rzut oka na całość haftu.


Zapraszam Was na moje candy urodzinowe. Zapisywać się można do 29 października o tutaj :)



Miłej niedzieli Kochani :)

30 komentarzy:

  1. wspaniały hafcik podziwiam Was wciąż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały haft :) co z niego zrobisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas się zastanawiam jak go wykorzystać. Na szczęście mam czas do końca lutego, więc może wymyśle coś interesującego :)

      Usuń
  3. Ładny haft wyszyłaś!
    Ja nie miałam na niego pomysłu, dlatego mimo że mi się podobał nie przystąpiłam do wspólnego wyszywania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu kocham te Twoje krzyżyki:)hafcik cudny !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda całość :-D Też jestem ciekawa co z niego będzie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie maszeruje przedszkole :) Ja na swój obrazek mam już pomysł, oby tylko udało mi się go zrealizować ;) Pozdrawiam Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobnie jak Ula zastanawiam się jak go zagospodarujesz, chociaż wydaje mi się, że w prostocie jest siła i stawiam na... po prostu ramkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nic nie wymyślę, to najprawdopodobniej haft znajdzie się w ramce :)

      Usuń
  8. Śliczne haftowNIE :) mOGĘ TYLKO PODZIWIAĆ , BO JA TAK NIE UMIEM .

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Haft już zachwyca a co dopiero gdy ujrzymy całość:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super haft, wygląda że będzie sporych rozmiarów jak już skończysz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Haft wygląda wspaniale w tym jesiennym słoneczku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny :) Fajnie się prezentuje w jesiennym słoneczku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hafcik wspaniały. Podziwiam za cierpliwość. Ja stawiam pierwsze kroki w hafcie. Wybieram małe i proste wzory a kontury póki co mnie przerażają. Pozdrawiam i życzę dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, nabierzesz trochę wprawy i zanim się obejrzysz to będziesz wyszywać duże wzory z konturami :)

      Usuń
  14. Hihi, ta flaga taka niepozorna, a mi też najbardziej dała się we znaki ;) pięknie prezentuje się Twój haft Ewuniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zakończenie! Też jestem ciekawa, co z tego obrazka powstanie.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewuniu, ten haft jest naprawdę przepiękny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ pięknie się prezentuje ten dziecięcy pochód :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I to już finał...nie wiem kiedy to zleciało :) Spisałyście się z Chagą na medal :) REWELA!

    OdpowiedzUsuń
  19. Żal, że już koniec, ale pochód idzie dalej :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger