Kartki Boże Narodzenie 2017 - październik



W październiku tematem wyzwania w karteczkowej zabawie u Uli  są świąteczne dzieci. Temat bardzo miły i wdzięczny. Z wyborem wzoru w ogóle nie miałam problemu.



Autorką wzoru na tą uroczą dziewczynkę jest Veronique Enginger. Myślę, że hafciarkom nie trzeba jej przedstawić :)


Dziewczynkę wyszyłam na białej Aidzie 18ct, mulina jak zawsze to DMC. Wzorek łatwy i przyjemny, więc powstał w 2-3 wieczory.



Haft sam w sobie jest bardzo radosny i żeby go nie przytłoczyć za bardzo, postanowiłam użyć jak najmniej dodatków. Mimo tego, że na początku nie miałam za bardzo pomysłu na wykończenie kartki, to z efektu końcowego jestem zadowolona.



Udanego i słonecznego tygodnia :)


32 komentarze:

  1. Ewciu, śliczna jest ta świąteczna dziewuszka - powstała zachwycająca kartka.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Ewuniu karteczka jest cudowna! nie potrzeba jej żadnych więcej dodatków!!! Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza karteczka - rzeczywiście więcej dodatków nie potrzeba, hafcik broni się sam. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności i karteczka, i haft!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Te mini wzorki to klasyka :) Ty Ewa to chyba nigdy nie zrobisz brzydkiej kartki ;P Zawsze mnie przemiło zaskakujesz z wykończeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu :) Zdarzało mi się robić brzydkie kartki. Przynajmniej moim zdaniem ;)

      Usuń
  6. Ewuniu jestem oczarowana Twoją karteczką:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna kartka,wszystko pasuje idealnie 😃
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna karteczka Ewuniu.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka. Dziewczynka jest urocza 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam hafcik, prześlicznie wyszedł, jak i cała kartka:)Świetnie skomponowana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło świetnie. Jestem zachwycona. Sama nie wiem jak poradziłabym sobie z taką kartką, ale też wybrałabym minimalizm :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewciu, kartka jest cudna! Uroczy haft i świetne wykończenie 👌 cymesik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hafcik tej uroczej dziewczynki wspaniale wkomponowałaś w karteczkę :) Jest idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealnie cudowna karteczka. Śliczności

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudowna kartka i wspaniała jesienna sesja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzorek uroczy i ślicznie go oprawiłaś :).

    Wszystko w tej kartce do siebie pasuje :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealna! Pięknie wykończona ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny hafcik:)piękna karteczka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger