Kwiatowa wymianka kartkowa - konwalie



W tym miesiącu w wymiance kartkowej królują konwalie. Co prawda mi te kwiaty kojarzą się z majem, ale bardzo je lubię za ich delikatność i przepiękny zapach, dlatego postanowiłam w tym miesiącu też przygotować karteczkę.


W Internecie jest cała masa przepięknych wzorów z konwaliami, ale przeważnie są to duże wzory. Kiedy znalazłam ten wzór, od razu wiedziałam jak kartka będzie wyglądać.


Moja karteczka poleciała do Ani, i mam nadzieję że się Jej spodoba.



Do mnie przywędrowała urocza karteczka od Basi. Bardzo dziękuję :)


Spokojnej niedzieli Kochani :)

27 komentarzy:

  1. Prześliczna jest ta Twoja karteczka Ewuniu.
    Ty już kartkę dostałaś, a ja swoją dopiero będę wysyłać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sama się zdziwiłam, że kartka tak szybko do mnie dotarła :)

      Usuń
  2. Urocza karteczke wykonalas, bardzo delikatna. Wszystko wspolgra ze soba idealnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatna jest ta karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza kartka . Też uwielbiam zapach konwalii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konwalie to jedne z moich ulubionych kwiatów, obok fiołków i frezji :) Pięknie je wyhaftowałas :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewuniu, Twoje hafty są takie niezwykłe! Ta konwaliowa karteczka wprowadziła troszkę wiosny w dzisiejszy szary, jesienny dzień.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna karteczka.
    A tą co dostałaś też ma swój osobisty urok. Namalować coś własną ręką to wyczyn

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspomnienie wiosny :) Fajna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczną kartkę zrobiłaś Ewciu :) Bardzo spodobał mi się ten zielony papier!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu! Cudowną Karteczkę zrobiłaś , Piękną też otrzymałaś - Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory kartki! No i ta koronka! Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu, kartka mnie oczarowała :) Papier w połączeniu z tą zwiewną koronką i delikatnym haftem dopasowały się po mistrzowsku :) Gratulacje dla Ciebie kochana :)Chciałabym też pochwalić kartkę, którą Ty otrzymałaś, ale... pozostanę przy zachwytach nad Twoją :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczną kartkę zrobiłaś :).

    Podoba mi się dołączenie tej delikatnej koronki :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie karteczki w cudnej, nasyconej, takiej majowej zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczny hafcik i piękna z nim kartka! a konwalie uwielbiam od zawsze:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Uroczy hafcik, a połączenie go z zielenią i koronką robi piorunujące wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spodobała się baardzo! Masz racje wzorów dużo ale aby coś małego na kartkę znaleźć trzeba było przekopać internety Ewuniu Twoja prześliczna i delikatna koronkowa karteczka jest w mojej wymiankowej tegorocznej topce ulubionych :) dziękuję :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny haft i ta wspaniała oprawa. Cudenko:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger