Z kolorową doniczką




Za każdym razem kiedy Inka ma ogłosić temat kolejnego wyzwania, to zastanawiam się czym nas zaskoczy. Czasem temat spodoba mi się bardziej, a czasem mniej. Ale absolutnie nie zrażam się i nie poddaję, bo dzięki tym różnym wyzwaniom, stale rozwijam swoją kreatywność.

Była już kartka według przepisu, inspirowana zdjęciem, a nawet kartka z patyczkami do lodów. Teraz kolej na kartkę z doniczką.


Na Rogatym widziałam, że przynajmniej na razie, większość postawiła na kartkę w kształcie doniczki. Dla mnie to jeszcze za wysokie progi, dlatego moja doniczka trafiła na tradycyjną kartkę.


Do zrobienia poinsecji wykorzystałam serwetkę papierową (kurs jak zrobić kartkę z chusteczki znajdziecie tutaj). A doniczkę po prostu wycięłam z papieru.


 I jak Wam się podoba taka wersja kartki z doniczką?


Udanego weekendu Kochani :)


38 komentarzy:

  1. Jest absolutnie urocza. Ja jestem za kartkami w tradycyjnych kształtach, dlatego głos oddałabym na Twoją doniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło bardzo ładnie, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że z papierowych serwetek można zrobić takie rzeczy, wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudna ta karteczka wśród begoni:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi kartka bardzo się podoba a twoje pomysły są bardzo kreatywne jestem pod wrażeniem; pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i piękne wykonanie :) Ciekawy kurs na wykorzystanie serwetki do zrobienia kartki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewuniu, bardzo podoba mi się Twoja interpretacja świątecznej kartki z doniczką.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wypielęgnowane kwiaty pięknie wyrosły w kolorowej doniczce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka. Bardzoo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. A moim zdaniem Ty się cały czas rozwijasz w temacie kartek, bo co jedna to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ... taka wersja kartki z doniczka podoba nam się baaaardzo!
    Kto wie, czy jeszcze i nie bardziej! Rewelacyjna jest!
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna. czyżby była ona w 3d? taka wymiarowa??
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiaty w doniczce podklejone są na tekturce, dlatego całość wygląda jakby była w 3d :)

      Usuń
  15. Wow, jaka piekna jest ta kartka i jaka oryginalna.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super karteczka, bardzo mi się podoba i choć sama zrobiłam kartkę w kształcie doniczki, to śmiem sądzić, że Twoja jest ładniejsza i fajniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taka prosta, a taka wymowna... świetna jest.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie ta kartka jest rewelacyjna!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna kartka, stylowa i elegancka, w bardzo ładnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wowww!!Piękna i urocza karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi się bardzo podoba Twoja karteczka :).

    Też niekiedy wykorzystuję papier zrobiony z serwetek :).

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna kartka, a doniczka z kwiatami wyszła rewelacyjne:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Super karteczka. Takie wyzwania wymuszają w nas kreatywne myślenie. Swietnie poradziłaś sobie z tematem 😃

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne i przewrotne zestawienie poinsecji z mleczem ;) Świetne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna kartka, Ewo!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Swietna kartka!! Bardzo mi sie podoba! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna kartka kwiatki wyglądają jak żywe :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna! Kwiaty zdecydowanie przyciągają wzrok! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna kartka! Wspaniałe kwiaty i doniczka w świątecznych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger