Metryczka wymiankowa




Już od dawna myślałam o tym żeby wypełnić metryczkę. W końcu się zmobilizowałam :) A Ewci dziękuję za świetny pomysł :)

1. Nick/imię?

W świecie blogowym nie występuję pod żadnym nickiem. Po prostu Ewa Gawlik.

2. Co najchętniej przegarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?

Szydełko, druty i frywolitka. Dla mnie to czarna magia, więc z takich robótek zawsze bym się ucieszyła.

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach? W czym jesteś najlepsza?

Haft krzyżykowy - moja miłość od ponad piętnastu lat. Nie wyobrażam sobie życia bez stawiania krzyżyków. Poza tym ostatnio staram się robić ładne kartki i tworzę trochę w decoupage.

4. Trzy ulubione kolory to:

Fioletowy, granatowy i szarości.

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to:

Czerwony, pomarańczowy i żółty. Nie przepadam za bardzo za różowym, chociaż ostatnio mam już do tego koloru bardziej pokojowe podejście.

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?

Chyba jak każdy cieszę się z każdego przydasiowego drobiazgu :) Ucieszyłabym się z rzeczy związanych z haftem krzyżykowym, ale chyba jeszcze bardziej z przydasi papierowych i scrapków. Bardzo rzadko robię scrapowe zakupy i staram się wykorzystywać to co mam akurat w domu.

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?

Bardzo rzadko noszę biżuterię. Jeśli już się na coś decyduję to są to bransoletki. 

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?

Poza kolorem fioletowym, który króluje w moim pokoju, nie ma takiego motywu. 

9. Kawa czy herbata?

To i to :) Kawa ze spienionym mlekiem z ekspresu. Herbata w sumie każda, poza czerwoną. Takiej nie przełknę ;)

10. Ze słodyczy to ja najbardziej...

Czekolada :D Najlepiej z dużymi orzechami albo Kit Katy :D

11. Czy ucieszyłaby Cię książką w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?

Jestem molem książkowym i bibliotekarką z wykształcenia. Czytam bardzo różne gatunki literackie. Każda książka sprawi mi wielką radość.

12. Czy ucieszyłby Cie kosmetyk? Jeśli tak, to jaki:

Jeśli chodzi o kosmetyki, to mam swoją ulubiona markę. Kosmetyki kupuję sobie sama, ale z kremu do rąk na pewno bym się ucieszyła.

13. Chciałam jeszcze dodać...

Każdy drobiazg podarowany prosto z serca jest na wagę złota. 

14. Urodziny mam 25 listopada, imieniny 24 grudnia.



Wszystkim, którzy dotrwali do końca bardzo dziękuję :)

PS. Witam nowych obserwatorów bloga, mam nadzieję że zostaniecie ze mną na dłużej :)


23 komentarze:

  1. Fajnie , że napisałaś coś o sobie :)Też jestem z wykształcenia bibliotekarką !

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że mogliśmy dowiedzieć się czegos o tobie. Ja również w tym roku skończylam studia podyplomowe z bibliotekarstwa :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba dużo bibliotekarek zajmuje się rękodziełem. Rewelacja! :)

      Usuń
  3. Fajnie jest dowiedzieć się coś więcej o Tobie, Ewuniu:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj w metryczce, Ewciu! POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło się coś o Tobie dowiedzieć więcej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. A widzisz taka materyczka ułatwi wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miło Cię bliżej poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu, fajnie poznać Cię nieco bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie poznać Cię bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja myślałam ,że metryczkę dla dziecka chcesz pokazać ;-D To uchyliłaś rąbka tajemnicy ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiej nie, chociaż przecież w każdym z nas jest trochę z dziecka :D

      Usuń
  11. Miło było się dowiedzieć o Tobie czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I super,że się zdecydowałaś na metryczkę, dzięki temu wiemy o Tobie trochę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewo bardzo miło Cię bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że wypełniłaś metryczkę i tym samym można Cię lepiej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo miła lektura:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ewa miała super pomysł z tymi metryczkami :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewciu miło Cię bliżej poznać :) Haftu Ci zazdroszczę, nie umiem .

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzięki Ewuniu,że napisałaś o sobie trochę więcej 😍

    OdpowiedzUsuń
  19. Miło cię poznać. Ja tez jestem spod Strzelca 😃

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie ze dołączyłaś do tej fajnej listy i miło wiedzieć o Tobie cos wiecej Ewo:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger