Kartki Boże Narodzenie 2017 - lipiec





Witajcie!

Na początku chciałam Wam podziękować za wszystkie miłe słowa na temat mojej wróżki. Razem pięknie się kłaniamy, i też nie możemy się już doczekać kolejnej odsłony :)

W lipcu w zabawie karteczkowej u Uli, mamy przygotować kartkę z Matką Boską lub ze Świętą Rodziną. Przyznam szczerze, że to raczej nie moje klimaty jeśli chodzi o kartki świąteczne. Dlatego wybór tematu był uwarunkowany wyborem wzoru, który mi się spodobał. I tak zrobiłam kartkę ze Świętą Rodziną.



Wzór znalazłam na Pintereście. Wyszywałam na granatowej Aidzie 16 ct, mulina DMC. Wszystkie kolory dobrałam sama, rozpiski niestety nie dało się odczytać.


Zabrakło mi ostatnio ciekawych miejsc do robienia zdjęć. Dobrze, że wujek ma piękny skalniak u siebie. Zdjęcia zrobiłam właśnie tam :)




Miłego dnia Kochani :)


25 komentarzy:

  1. Śliczny wybrałaś hafcik :) Pięknie prezentuje się na kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny hafcik wybrałaś na karteczkę i cudownie go wkomponowałaś. Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka i haft, i ta ażurowa rameczka (skąd ona?).
    Ja właśnie ubolewam, że na kartkach świątecznych królują reniferki i inne bombki a nie motywy religijne.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ażurową ramkę kupiłam u Goji. Tutaj: http://goja-r.blogspot.nl/2013/02/scrapki-wycinanki.html

      Usuń
  4. Taka sympatyczna święta rodzina. Całość bardzo ładnie się skomponowała. Mimo lata chuć taki zimowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka! Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Agulku piękna karteczka, ja mam tak samo jak ty nie bardzo lubię klimaty religijne w kartkach, ale karteczkę dzisiaj tez opublikowałam i w podobnej kolorystyce co u Ciebie. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna wyszła, hafcik uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewciu, karteczka prezentuje się wspaniale w wujkowym skalniaku:) Cudny jest ten haft!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft, ażurowe tło tylko to podkreśla! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuniu karteczka jest cudna, przepięknie wygląda w tych kolorach, a hafcik uroczy, ja lubię motywy religijne, więc jak najbardziej jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny hafcik i pięknie skomponowana kartka :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kartka. Haft i kolorystyka działają tu cuda :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Hafcik świetnie się prezentuje na granatowej aidzie. Całość wyszła super! To zimowe tło sprawia, że kartka nie robi wrażenia religijnej.
    Pozdrawiam i dziękuję za życzenia, Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu,śliczna kartka, uwielbiam te Twoje karteczki z krzyżykami 😍
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczy haft ,pięknie wykonany :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna kartka z tak przeuroczym hafcikiem! pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewuniu może i nie Twój ulubiony temat, ale świetnie sobie poradziłaś :) po to są takie właśnie wyzwania, żeby się z nimi mierzyć, a Tobie wyszło to na 6+ :) Dziękuję, że mimo tematu nie poddałaś się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczność karteczka i ten hafcik...! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger