TUSAL 2017 - czerwiec ; Nominacja do Liebster Award





Dzisiaj przypada kolejna data nowiu, a więc pora na pokazanie tusalowego słoiczka. Czerwiec póki co nie jest zbyt łaskawy dla moich haftów, w związku z czym niteczek nie przybywa za wiele.






*******************




Niedawno po raz drugi zostałam nominowana do Liebster Award. Nominację otrzymałam od Zosi, która prowadzi bloga zofiko zaprasza. Zosiu, bardzo Ci dziękuję za to wyróżnienie :)

Moje odpowiedzi na pytania.

1. Czy pamiętasz od czego to wszystko się zaczęło? (rękodzieło-blog)

Rękodziełem zaraziła mnie moja babcia. Na początku chciałam nauczyć się szydełkować, ale niestety za bardzo mi to nie wychodziło (z resztą dalej nie mogę dogadać się z szydełkiem :). Babcia pokazała mi na czym polega haft krzyżykowy, i tak już od ok. 17 lat tworzę obrazy malowane igłą. A jeśli chodzi o bloga, to do założenia namówiła mnie moja przyjaciółka Marta :)

2. Czy pamiętasz jak robiłaś swoją pierwszą pracę/kartkę?

Pamiętam :) Moim pierwszym haftem był malutki misiu, a pierwszą kartkę zrobiłam w zeszłym roku.

3. Jak wygląda Twój kącik (pracownia), w której tworzysz?

Moim kącikiem jest mój pokój. Wyszywam przeważnie oglądając jakiś serial lub film.

4. Co możesz powiedzieć o swoich przydasiach i jakie elementy lubisz najbardziej  wykorzystywać w swoich pracach?

Moją miłością zdecydowanie jest haft krzyżykowy. Kanwy, lny, mulina, tamborki, igły i wszystko co może mi się przydać lub ułatwić pracę nad haftem, staram się mieć. 

5. Co poza rękodziełem lubisz robić?

Uwielbiam czytać książki, dlatego też z wykształcenia i z zamiłowania jestem bibliotekarką :) Na pewno nie przejdę obojętnie obok dobrego serialu (polecam "Młody Papież"), ani filmu. 

6. Jeśli kochasz czytać książki, to co poleciłabyś mi do przeczytania?

Hmm zależy w jakiej literaturze gustujesz. Ostatnio spodobała mi się seria polskiej autorki "Kwiat paproci". Lekka, zabawna i przyjemna. Idealne lektura na lato :)

7. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?

Makaron ze szpinakiem, suszonymi pomidorami i serem feta.

8. Czego jeszcze chciałabyś się nauczyć i czy masz okazję uczestniczyć w ciekawych warsztatach?

Cały czas chciałabym się nauczyć dziergać na szydełku. A poza tym chciałabym się doskonalić w scrapbookingu i decoupagu. Niestety w moim małym mieście nie ma ciekawych warsztatów.

9. Czy lubisz podróżować?

Tak. Bardzo lubię zwiedzać, zdecydowanie nie bawi mnie wylegiwanie się cały dzień na plaży. Dla mnie to dzień stracony.

10. Co czujesz gdy zbliża się burza, deszcz?

Na pewno lekki niepokój. Lubię burzę, ale nie lubię nawałnic.

11. Co jest najważniejsze w Twoim życiu?

Zdecydowanie rodzina i przyjaciele.


Jeśli dotrwaliście do końca, to bardzo Wam dziękuję :) Nie będę nominować kolejnych osób. Jeśli ktoś z Was ma ochotę wziąć udział w zabawie, to serdecznie zapraszam. Pytania znajdziecie tutaj.

Udanego weekendu Kochani :)





8 komentarzy:

  1. miło było cię bliżej poznać:)super

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Cie poznać :)Fajny słoiczek :_)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie ozdobiłaś słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoiczek solidnie nakarmiony, a fajnie jest się dowiedzieć czegoś więcej o Tobie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że mogłam się czegoś o Tobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo faja zabawa :) miło jest dowiedzieć się czegoś o blogowych koleżankach, do których tak chetnie się zagląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, fajnie poznać Cię nieco lepiej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. słoiczek całkiem całkiem. troszkę się tego nazbierało. :)
    i miło mi dowiedzieć się o Tobie czegoś więcej.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger