Kwiatowa wymianka kartkowa - bzy





W tym miesiącu tematem kwiatowej wymianki kartkowej, której organizatorem jest Lidzia, są bzy. Uwielbiam bzy, więc bardzo się ucieszyłam, że właśnie z tymi kwiatami będziemy robić kartki.


Założyłam sobie, że kartkę zrobię z haftowanymi kwiatami, ale okazało się że wzorów, owszem jest bardzo dużo, tylko że są to duże wzory. Przypomniałam sobie, że mam w domu książkę z wzorami na małe kwiaty, które idealnie nadają się na kartki. W książce na szczęście był jeden wzór na bukiet bzów.



Pomysł na kartkę miałam już nawet zanim wzięłam igłę do ręki. Podoba mi się jaki efekt dała gaza.


Moja karteczka poleciała do Anny T. Mam nadzieję, że kartka Ani się spodoba :)




Do mnie karteczka przywędrowała od Annette



Bardzo mi się podoba, i podziwiam Anetę za wykonanie bzów z tak małych elementów. Dziękuję :)


23 komentarze:

  1. śiczności:)w tym pachnących bzach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna karteczka, a pomysł z gazą dał naprawdę fajny efekt. Gratuluję kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki przygotowałyście!
    Ależ te wymianki inspirują :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna karteczka, gaza sie spisala 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne obie, bzem zapachniało :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewciu, piękne bzowe karteczki. Podziwiam Twój haft i wspaniałe wkomponowanie gazy.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna karteczka! Pomysł z gazą rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuniu piękna karteczkę zrobiłaś. Zdziwiłam się że udało Ci się znaleźć wzór odpowiedni na kartkę, bo rzeczywiście przeważnie sa one duże. A co do gazy to też się ostatnio do niej przekonałam, świetne efekty daje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczną karteczkę zrobiłaś i dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przesliczna karteczka. Bardzo Ci pięknie wyszła. Bez na kartce to rzadkość.
    W ogóle lubię bez. Gratuluję miłej wymianki.
    Pozdrawiam majowo :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności! Bukiet bzów jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że kartka Ci się podoba. Haftowane bzy są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są te bzy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny hatfowany bez, świetna karteczka!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie prezentują się te bzy,kartka z nimi jest śliczna 😃
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała wymianka Ewuniu! Twoja karteczka jest przeurocza, haftowana gałązka bzu prezentuje się pięknie.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. cudny bzowy hafcik, a karteczka pięknie się prezentuje! no i ta którą otrzymałaś też pięknie wygląda! pozdrawiam poniedziałkowo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę oderwać oczu od Twojej kartki. Kolory są świetnie dobrane, a haft nadaje całego uroku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy pomysł, fajnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger