Kartka inspirowana zdjęciem





Witajcie!

Bardzo Wam dziękuję, wszystkim razem i każdemu z osobna, za niesamowicie budujące komentarze na temat moich kartkowych tworków. Aż chce się karteczkować cały czas. Dziękuję!



Na Rogatym w tym miesiącu robimy kartki inspirowane zdjęciem:



Miałam ogromny problem z pomysłem na tę kartkę. Każda myśl jaka zaświtała mi w głowie lądowała w koszu. Myślałam nawet żeby zrezygnować z tego wyzwania, ale stwierdziłam, że warto zobaczyć czy w sieci nie znajdę jakiegoś fajnego rozwiązania. Znalazłam, i tak powstała ta karteczka.




Ze zdjęcia wykorzystałam element wieńca, tylko że mój winiec jest zrobionych z gwiazdek o różnych kształtach. Część gwiazdek przykleiłam klejem Magic, a część taśmą dwustronną, inaczej nie chciały się trzymać :)







Mam nadzieję, że Inka zaliczy mi to zadanie :)

Co prawda pogoda nie nastraja zbyt optymistycznie, ale ja i tak życzę Wam udanego i miłego tygodnia :)


36 komentarzy:

  1. śliczna kartka, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka w sam raz na tą porę roku :) toż to wczoraj u mnie padał śnieg!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie śnieg nie sypał, a mieszkam na południu :)

      Usuń
  3. Pięknie Ci wyszła ta kartka! Wianuszek pomysłowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ śliczna ta kartka, robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała i wyjątkowa karteczka!
    Bardzo cieplutko, wiosennie Cię pozdrawiam i posyłam promyki słońca- Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, a pomysł na ten wianek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kartka! Ja też mam problem z tym wyzwaniem i jeszcze nie wiem co wymyślę :) Patrzę na Twoją kartkę i utwierdziłam się w przekonaniu, żeby się nie poddawać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, spróbuj :) Poszukaj fajnego pomysłu w sieci, tak jak ja zrobiłam :)

      Usuń
  8. Urozmaicony wianek ładnie współgra z tłem. Śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka - zaliczona będzie na 100%:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wieniec z gwiazdek jest cudny.
    Ściskam, Ewciu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie sobie poradziłaś z tą kartką,wygląda ślicznie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny papier w tle i kolorowy wianek :-D Piękna interpretacja :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Super pomysł! Wieniec pięknie się prezentuje na tle czerwonego papieru. Taka kartka 3D :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna interpretacja "wianuszkowego" tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczna karteczka! Świetny pomysł z tym wieńcem. fajnie wyszedł:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo urocza ta karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudności karteczka!
    Serdeczności słoneczne

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczną karteczkę stworzyłaś, Ewo!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie poradziłaś sobie z tematem:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też miałam zamiar zrobić wianuszek z gwiazdeczek, ale gdy zaczęłam je poembossować na gorąco, zabrakło mi pudru i ..... porzuciłam ten pomysł. Będzie jak znalazł na później. Piękna karteczkę stworzyłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ewo, cieszę się że znalazłaś na nią sposób bo pięknie się prezentuje! Te niebieskie gwiazdki dodają smaku! Klej na gorąco załatwiłby sprawę niesfornych elementów ale magic też daje radę :) Śliczna - bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie się zainspirowałaś. Śliczna karteczka wyszła. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wyszło :) super kartka

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger