Patchworkowo na Rogatym





Na Rogatym w marcu tworzymy kartki patchworkowe. Jedną z inspirujących osób w tym miesiącu jest Gosia. Przyznam szczerze, że jest to mój niedościgniony ideał, jeśli chodzi o scrapbooking i nie tylko. Gorąco Was zachęcam do zajrzenia na bloga Gosi, a jak już to zrobicie, to zapewnia Was, że szybko stamtąd nie wyjdziecie :)


Kolejne wyzwanie i kolejna, w tworzeniu kartek dla mnie nowość. Na początku miałam zupełnie inny pomysł na tę kartkę. Ale przejrzałam moje niewielkie ilości scrapków i pomyślałam, że fajnie byłoby je wykorzystać. I tak powstała kartka z poinsecją.




Bazy trochę potuszowałam, patchworkowe kwadraciki postrzępiłam nożykiem, a bombkę pomalowałam raz białą farbą. Nieskromnie przyznam, że bardzo jestem z tej kartki zadowolona :)







I co o niej myślicie? :)

PS. Mam pytanie do osób bardziej doświadczonych w scrapbookingu. Planuję kupić trymer z bigownicą. Nie zawsze udaje mi się wyciąć równo papier, mimo tego że używam skalpela, Moglibyście mi polecić jakiś dobry trymer? Oczywiście w miarę rozsądny cenowo (tak do 130 zł). Z góry bardzo dziękuję za pomoc :)


25 komentarzy:

  1. Kartka super :) Przy trymetrze nie poradzę... ja wycinam na samoregenerującej się macie skalpelem i mam aluminiową linijkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolorystyka i motyw gwiazdy :-D Niestety nic nie wiem w tym temacie ,wycinam nożyczkami kartki ,skalpel tylko do cięć w środku kartki ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka cudowna:-)
    Co do trymeru raz kupiłam w internetowym sklepie jakiś dość tani nieznanej firmy i krzywo tnie niestety. ..leży teraz w kącie.
    Zainwestowalam latem ubiegłego roku w trymer i bigownice Marthy Stewart. ..ale każde osobno i powiem szczerze że jestem bardzo zadowolona.
    Kupowalam je w sklepie Paper Concept.
    Jeśli będziesz chciała to mogę Ci później na maila wysłać linki do tych produktów ( w tej chwili piszę z komórki i nie mam możliwości)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo super :) Jak będziesz miała czas, to podeślij mi linki :)

      Usuń
    2. Też kupiłam w tym sklepie tablicę do bigowania z trymerem Martha Stewart, ale poszła do reklamacji :( Właśnie piszę post-recenzję tego produktu, w którym jednoznacznie stwierdzam, że to bubel nie warty tej ceny. Taka jest moja opinia.

      Usuń
  4. Bardzo ładna kartka - masz z czego być dumną :) Ja używam trymera od niedawna, ale bez bigownicy (tą chyba dokupię sobie kiedyś osobno) i powiem Ci, że praca idzie teraz o wiele szybciej i łatwiej. Dopóki się nie spróbuje trymera to wydaje się on niepotrzebny, ale teraz już by mi się nie chciało ciąć tyle kartek nożyczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ścinki poinsecji ładnie wykorzystane. W temacie gilotyny mogę polecić Martha Steward którą kupiłam ponad rok temu w sklepie " Od A do Z'- za 119 zł- Mam również trymera tańszego ze sklepu budowlanego który tnie krzywo i jest bezużyteczny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, Ewciu. Ja mam trymer Fiskars i nie narzekam.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszła ta karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i pomysłowa karteczka! Ja używam gilotyny, którą sprezentowały mi dzieci, a zakupionej w Lidlu i jestem z niej bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ewo, wyczarowałaś piękną karteczkę. Kolorystyczna kompozycja przyciąga wzrok, a postrzępione brzegi świetnie podkreślają uroki papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka, Ewo!
    Ja wycinam na macie nożykiem, więc nic nie poradzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cięcie trymerem MS polecam! inna jakość pracy :)
    A kartkę masz obłędną - możesz być bezgranicznie nieskromna! warstwy robią z niej grubaska, a ta konsekwencja wzorów i kolorów - super!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna karteczka :) Idealnie wpasowała się w temat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka marzenie... pomysłowa, spójna. Ja mam gilotynę, nie trymer. I Tablicę do bigowania. Gilotyna jakiejś podlejszej firmy... ale niezawodna. Nie ma potrzeby przepłacać. Trzeba tylko sprawdzić, czy siatkę ma dokładną. Tablica MS rewelacja, konieczna w pracach scrapkowych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka jest fantastyczna. Wspaniała kolorystyka. Bardzo mi się podoba.
    Co do narzędzi, to nie doradzę, bo dopiero zaczynam przygodę z papierem.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger